2016. november 27., vasárnap

Kihívás



Sziasztok!

Mostanában hogy böngésztem a molyon kihívások után, rátaláltam egy érdekesre, amely kifejezetten bloggereknek (de a nem blogolóknak is van lehetőség természetesen) és gondoltam kipróbálom én is.

A neve 12 napos blogger kihívás, melynek lényege, hogy 12 napon keresztül posztoljak magamról mindenfélét. Nem muszáj minden nap posztolni és lehet olyat is, hogy egyszerre többet teljesítek.

A feladatok:



1. nap
: Miért írsz blogot? + 5 tény rólad

2. nap: Top 3 legvicessebb/legcikibb sztorid

3. nap: 3 olyan étel vagy ital receptje, amit jelenleg imádsz

4.nap: Ossz meg 4 random képet a napodról vagy öbbetxdt- avagy csinálj egész nap képeket arról, mit csinálasz, mit olvasol, mit eszel, stb. majd nap végén posztold némi képleírással!:)

5.nap: Kedvenceid az elmúlt egy hónapban (pl. kedvenc filmed, kedvenc kajád, kedvenc könyved, kedvenc dalod, stb)

6.nap: Dolgok, amik halálra idegesítenek

7.nap: A jelenlegi 3 kedvenc dalod

8.nap: Részletek a bakancslistámról (A Nagy Bakancslista kihívásért plecsnit élvezők előnyben)


9.nap: Mutasd meg nekünk hogyan csinálsz valamit! – Tehát. Mimi például azt írta le, hogyan spórol. De leírhattok mondjuk egy edzéstervet nagy vonalakban, vagy írhattok a hobbitok űzésének folyamatáról is…


10.nap: 10 randomság – Vagyis véletlenszerűen írtok 10 dolgot, lehet bármi! ;)

11.nap: Valamilyen voltam, de már nem vagyok az Vagyis, hogyan sikerült megváltoznod, vagy ha még nem sikerült, mit teszel, hogy sikerüljön?


12.nap: 1 nap az életedből megint szabadfordítás. Itt ismét lehetnek képek, vagy akár csak szimplán elmesélheted ha jól értettem.


Próbálkozom majd időben teljesíteni és remélem az érte járó cuki plecsnit is megkapom! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...