2016. december 2., péntek

J. L. Armentrout: Shadows (Luxen 0.5)

Könyvértékelés


Sziasztok!
Na ez is megérkezett. Eljutottam addig hogy befejezzem az első könyvet amiről véleményt fogok írni. :) Az a helyzet hogy én ebben sosem voltam igazán jó, molyon is mindig csak halogattam mert én nehezen tudok úgy értékelni valamit hogy ne mondanék bele mindent bár az már spoiler ugye. De hát valahol mindent el kell kezdeni. :) Na és akkor a könyvről:

Dawson Black mindenre számított, csak Bethany Williamsre nem. Egy luxen, vagyis egy földre szállt idegen számára a földi lányok, nos…, érdekesek. De mivel a luxeneknek titokban kell tartaniuk valódi kilétüket, őrültség lenne beleszeretni az egyikbe.
Veszedelmes. Kísértő. Tilos..
Bethany nem tagadhatja le a közte és Dawson közt azonnal létrejött kapcsolatot. És bár nincs szüksége a szerelem bonyodalmaira, mégsem tud távol maradni tőle. Valahányszor összenéznek, Bethany beleszédül.
Elbűvölte. Vonzza. Szereti.
Dawson titka megváltoztatja Bethany életét… és veszélybe is sodorja a lányt. De még Dawson sem tehet kockára mindent egyetlen emberlányért. A sors azonban elkerülhetetlen… akárcsak a szerelem.
Oldalak száma: 208 oldal
Műfaja: fantasy, ifjúsági, romantikus, sci-fi, urban-fantasy



A borító
Szerintem gyönyörű lett. Nagyon tetszik hogy ez is ilyen sejtelmességet sugall mint a többi résznél is. Pepe Toth ezen a borítón szerintem feltűnően másabb mint a többin, de gondolom ez is volt a cél, mivel itt nem az a személy van a főszerepben mint a többi kötetben.A sárga a borítón nagyon jól mutat, a gerincén viszont kicsit furcsa számomra.

A története
Kicsit érdekes belegondolva hogy így utólag fordították le, mivel szerintem célszerűbb lett volna még a többi előtt mert így sok dolog már nem ért minket váratlanul mert tudtuk mi fog történni. Ennek ellenére nagyon jól ki lett dolgozva a történetük és azért tartogatott meglepetéseket. Tetszett a szereplők hozzáállása a dolgokhoz és hogy nem azon a tipikus esetlen karakterek voltak hanem szerintem igenis talpraesettek. A mellék szereplők is aranyosak voltak bár én személy szerint már vártam hogy mikor derül ki hogy a nagybácsi a Védelmi Minisztérium tagja.
Az elején a prológus egy kicsit összezavart, nem volt túl egyértelmű nekem hogy most akkor mi folyik ott. A karakterek érzelmeit viszont úgy gondolom hogy jobban is ki lehetett volna fejteni, mert ez egy picit ilyen szempontból összecsapott volt. De gondolom direkt ilyennek akarta a szerző. :)

Tetszett
Az egész könyvet imádtam, így nehéz lenne kiemelni belőle dolgokat. Az viszont különösen megtetszett és furcsa is volt egyben ahogy Daemon folyamatosan azt hajtogatta hogy ő az életbe nem kerülne hasonló kapcsolatba egy emberrel. :) Őt volt egyedül érdekes máshogy látni, miközben pontosan tudtam hogy a ennek pont az ellenkezőjét fogja csinálni-de még hogy!-, a többiek hozták a formájukat.

Nem tetszett
Valójában ami nem tetszett az nem a történetben keresendő hanem a szerkezetében. Nem kifejezetten tetszett a szemszög válogatás. Főleg az, hogy sose lehetett tudni rögtön hogy átváltott e vagy ha igen akkor kiébe. Meg ugye mint említettem hogy így visszanézve jobb lett volna először ez a kötet és csak utána a többi.

Ajánlanám?
Természetesen! Viszont annak aki a sorozatot nem olvasta azt javasolnám hogy ezzel a résszel kezdje mindenképpen ha teheti. Higgyétek el, megéri elolvasni. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...