2018. július 29., vasárnap

Tea Book Tag

Sziasztok! :)
Gondoltam, ha már vasárnap van, ismét hozok nektek egy rövidke book tag-et. Ebben a nagy nyári hőségben mindenki a hűsítő italokra vágyik, ezzel szemben én ugyanannyira preferálom a teát ilyenkor is. Most is épp egy bögre finomságot kortyolgattam, mikor rátaláltam Vanda könyvkuckója blogján egy ilyen témájú kihívásra. Nagyon megörültem neki, mint ha csak a sors akarta volna így. 
Na de lássuk is azokat a teákat! :)
1. INSTANT TEA
A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.


Talán Rojik Tamás: Befogad és kitaszít c. könvye, ha nem vesszük a képregényeket és a novellásköteteket. A másik regényét is tavaly olvastam, de az 2 oldallal hosszabb. :D Mindkettőt csak ajánlani tudom, nagy kedvenceim lettek. Szerintem zseniálisak, remélem minél többetekhez eljut majd. :) Egyébként nem nagyon szoktam rövid történeteket olvasni, tavaly is főleg 300 oldal körüliek kerültek a kezembe, de könyve válogatja. 

2. ZÖLD TEA
Egy könyv zöld borítóval


A zöld tea a kedvencem! *-*
Először meglepő módon Percy-t hoztam volna ide, de idén van egy másik könyv is, ami bár nem ugyanannyira, de mégis a szívem csücske lett. Ez pedig nem más, mint Neal Stephenson - Nicole Galland: A D.O.D.O. felemelkedése és bukása c. regénye. Idén jelent meg nálunk áprilisban, így a könyvfeszten rögtön be is szereztem. Már előtte oda voltam érte, és alig vártam, hogy nekiállhassak olvasni. Mégsem úgy történtek a dolgok, ahogy reméltem, de sikerült befejeznem és azt kell mondjam, sokkal jobb lett, mint amire számítottam. Most nem áradozok róla többet, nemsokára úgyis láthattok róla bejegyzést. :)

3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL
Egy könyv, ami átmelegíti a lelked.


Nehéz kérdés. Nekem szint minden regény meg tudja melengetni a lelkemet. ^^ De ha választanom kéne, Nicola Yoon: Minden, minden c. regénye lenne az. Már olvashattatok róla értékelést a blogon, (ha esetleg nem láttad, ITT meg tudod nézni) ott is elmondtam, mennyire szeretem a könyvet és a filmet is. Igazán aranyos, könnyed kis történet. :)

4. ÖTÓRAI TEA
Egy könyv, amit angolul (vagy más idegen nyelven) olvastál.

Nem olvasok könyvet idegen nyelven. Németül egyszer szeretem volna, de inkább letettem róla. Biztos megvan annak is a maga szépsége, ha az ember eredeti nyelven olvas egy történetet, de én erre sosem vágytam. :)

5. GYÓGYTEA
Olyan könyv, amit nem élvezetből olvastál el, hanem kényszerből.


Gogol: Köpönyeg c. műve. Kötelező olvasmányom volt idén, meg is szenvedtem vele rendesen. Általában nincs bajom a kötelezőkkel, de ez kész katasztrófa volt. Unalmas, szenvedős, száraz és lehangoló. Végül is orosz. :D Ajánalni? Nem tudom.

6. FEKETE TEA
Egy olyan akció dús (vagy rémisztő) könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni.


A másik kedvenc teám. :)
Jelly Taylor: Otthon c. könyve pont ilyen. Alig tudtam letenni, mindig történt benne valami izgalmas. Talán az idei év egyik legnagyobb meglepetése volt számomra. Erről a csodáról is tudném még rengeteget beszélni, de nem szeretném túl hosszúra húzni ezt a választ. :D Ha érdekel a véleményem róla, ITT meg tudod nézni. 
7. JEGES GYÜMÖLCSTEA
Egy igazi hamisíthatatlan nyári kaland.


Sarah Dessen: Along for the Ride-Álom két keréken. Igazi nyári, romantikus kaland, komolyabb témával megfűszerezve. Ha egy kis kikapcsolódásra vágysz ezekben a forró napokban, akkor ez a sztori garantáltan segít elbújni a világ elől és ellazulni egy kicsit. :)

8. KALINKA SZAMOÁR
Egy könyv, amit csak az alkohol tudott volna elviselhetővé tenni.

Nathalie Somers: Titkok, hazugságok, vallomások! (Lányok regénye 1.) Ez a sorozat valami katasztrófa. Az első része legalábbis mindenképpen, a másodikat már nem volt lélekerőm elolvasni. Ez persze csak az én véleményem, valaki biztosan szereti mert ugyebár mindenkinek más az ízlése. :)

A kihívást bárki viheti, aki szeretné! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...