2018. augusztus 1., szerda

2018. június + július ~ összefoglaló

Sziasztok! :)
Úgy gondoltam idén nekiállok minden hó végén egy összefoglaló kis rovatnak, ahol elmondom mik történtek abban az adott hónapban, és mik várhatóak a következőben. Fogadjátok sok szeretettel a júniusi és júliusi összegzőmet! :) Mivel ezekben a hónapokban nem voltam túl aktív, gondoltam célszerűbb egybevenni őket, és szeptembertől ismét minden hónap elején lesz egy új.


Őket olvastam a hónapokban:

Őket szereztem be a hónapokban:



Erről írtam júniusban és júliusban:
Őt olvasom jelenleg:
Várható értékelések augusztusban:
  • Tarryn Fisher: F*ck Love – Kapd be, szerelem!
  • Erin Watt: A megtört herceg ( A Royal család 2. )
  • Kody Keplinger: Lying Out Loud – A hazugságháló
  • Tomcsik Nóra: A baronet lánya (A változások kora 0.5)
  • Szabó Evu: Szerelem, szex, gyengédség
Ezeket a sorozatokat nézem:


















És most jöjjön  június és július..

Kedvenc filmjei:

Képtalálat a következőre: „fekete párduc”Képtalálat a következőre: „a hangya”Képtalálat a következőre: „doctor strange movie”
Kedvenc dalai:




Legjobb képei:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...