2018. augusztus 19., vasárnap

Erin Watt: Megtört herceg ( A Royal család 2. )

Sziasztok! :)
Na mivel érkeztem ma? ^^ Bár borzasztóan vártam, hogy ez a bejegyzés is kikerüljön. Eredetileg mostanra terveztem a Papírhercegnő értékelését is, de annyira kiakadtam, hogy nem bírtam magammal és meg akartam osztani veletek. (ITT el is olvashatjátok, ha még nem láttátok) Persze a Megtört hercegnél sem volt más a helyzet, de rájöttem, hogy ha ezt így folytatom, akkor lőttek az eddig felépített "rendszeremnek" és nem akarok megint elveszni a dolgokban. Na de nem ezért jöttetek most, szóval lássuk ezt a csodát!
Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét. 
Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe. 
Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa. 
Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást. 
Talán igaza van.                                                                    

Megjelenés:2017     Oldalszám:346    Szemszög: E/1     Kiadó: Könyvmolyképző

A BORÍTÓRÓL

Tökéletes! :3 Az első után nagyon passzol, hiszen a főszerep a "hercegé". A kék szín és a korona nagyon el lett találva, tökéletes a harmónia. Jajj de jó lenne már a harmadik részt is a kezemben tartani. :(

A TÖRTÉNETÉRŐL

EZEK A ROYAL FIÚK -HA LEHET- MÉG JOBBAN TÖNKRETETTEK!

Tudom, tudom. Az első rész értékelése nem mostanában volt, de remélem nem késtem el nagyon. Fentebb már említettem, hogy miért csak most rakom ki, azt viszont nem mondtam, hogy már aznap este, mikor a Papírhercegnő értékelése kikerült, már neki is álltam a Megtört hercegnek és elolvastam a negyedéig. Eredetileg csak az első pár fejezetet terveztem míg ki nem derül, hogy mégis mi a fene történt (azután a függővég után azt hiszem ez érthető), aztán csak úgy magával ragadtak az események és hopp, éjfél lett. De persze másnap délután amint hazaértem, befejeztem az egészet. ^^ 

Ne haragudjatok, ha ez az értékelés nem lesz olyan hosszú, mint általában szokott, de egyrészt mivel egy folytatásról beszélünk, még nehezebb spoiler nélkül írni róla, másrészt pedig mégiscsak összefolyt egy kicsit a két rész, a vázlatomból pedig nem derül ki minden. :D
Természetesen itt is kíváncsi voltam a véleményetekre, ezért körülnéztem molyon. Hááát ahogy látom, bőven kapott hideget és meleget is. Persze itt már azért több minden összejátszik, hisz egy folytatásról van szó. A közönség már jóval szűkebb, csak azok olvasták érthető módon, akik az elsőt is, plusz abból a közönségből kiesnek azok, akiknek a Papírhercegnő nem lett a szíve csücske. 

Bár az előzőnél rögtön kiírtam magamból, most csak a végén láthatjátok a véleményem a végéről. A stílus még mindig szuper és magával ragadja az olvasót. Durva, de meg nem tudnám mondani, hogy miért olvastatja magát a könyv. Mint ha varázslatot szórtak volna rá ami beszippantja az olvasót. :D
Ezúttal váltott szemszöget kaptunk, aminek köszönhetően nem csak Ella gondolataiba, hanem Reed szemén keresztül a Royal család múltjába és legmélyebb bugyraiba is beleláthattunk. Határozottan jót tett ennek a kötetnek a két szemszög. Remélem megmarad a harmadik kötetre is, mert Reedtől szeretném "hallani", hogy mégis mi a .. volt a végén.

Az előző kötet végén összekevert szálak szépen kisimultak, bár nem úgy, ahogy gondoltam. Kellett egy kis idő, mire mindent kifejtenek és a szükséges konfliktusok megtörténnek, de végül is minden magához mérten jól alakult. Tele volt a regény WTF?? pillanatokkal, sőt, szó szerint tömve volt velük. Minden fejezet tudott újat mutatni és megdöbbentőbbnél megdöbbentőbb dolgok derültek ki.
Voltak szereplők akikben csalódtam, de akadtak olyanok is, akiket megszerettem, pedig az előzőben nem lettek a kedvenceim. Oké, hogy sok dolog derült ki a múltakról, de őszintén szólva én már ezek után nem vagyok biztos abban, mi igaz és mi hazugság.

Még egy fontos rész volt talán amiről spoiler nélkül tudok beszélni: az iskolai események. Eleinte kissé háttérbe szorul, de kb. a felétől visszatérnek ezek a részek is. Sok gond merült fel és a gimi is kezdett szétesni. Bár Reed hozzáállását igazán nem értettem, de remélem összekapja magát és történik végre valami. A másik dolog, ami igazán fontos: az iskolai zaklatás és erőszak. Itt inkább a zaklatás része van jelen, de ez egy olyan téma, amiről beszélni kell és valamiért mégsem foglalkoznak vele rendesen. Ez persze nem csak a diákokon múlik, hanem a tanárok és a szülők hozzáállása is fontos, de ebben a könyves világban, magániskolában borzasztó, hogy pár köteg pénzzel minden megoldható.

Még is mi a fene volt ez a befejezés? Miért kellett? És hogyan? Ez nem is lehetséges! De megígérte, hogy nem, erre mégis! Miért nem tud normális lenni? Miért kell mindent kavarni? Hihetetlen! Aztán ne csodálkozzon, ha nem kap happy endet! Oké, hogy mindenki ezt szerette volna ha ez lesz a végén, de akkor is! Miéééért? Komolyan csak én nem számítottam rá??

Na és a karakterek? Ezek egyre rosszabbak lesznek. Persze tisztelet a kivételnek.

  • Ella. Hát ő nem sokat változott. Persze volt egy kis jellemfejlődés, de már az elején sejtettem, hogy a megkeményítemaszíveméssemminemérdekel nem tart sokáig. Kíváncsi vagyok, mi lesz még vele.
  • Reed. Kikészít ez a pasi. Döntse már el, hogy akkor most seggfej-e vagy nem! Megláthattuk végre az érzékeny oldalát is és az ő szemszögén át érthetőbb lett, mit miért tesz. Kicsit jobban belopta magát a szívembe, de akkor is..mi volt az a végén?
  • Easton. Még mindig kedvenc. Bár volt egy beszólása, amiért legszívesebben meg tudtam volna fojtani, de ki nem? Ismét betekintést nyerhettünk a lelkébe, aminek nagyon örültem. Nehéz szegénynek, és nincs aki segítsen megbirkózni a gondokkal. Bízom benne, hogy rájön: tényleg nem az ő hibája. TEAM EASTON! 💜
  • Valerie. Egy igaz barát. Még mindig humoros és kedves karakter, bár rá is rájár a rúd. Remélem, minél hamarabb megtalálja a boldogságot. Kijár már neki.
  • Wade. Örülök, hogy több szerepet kapott. Jó fej, vicces, igazi barát. A 18+ -os ügyei pedig még mindig változatlanok. Bár azért ő is meg tudott lepni.
  • Gideon. Na.Ne.Már. Komolyan? Ezt azért nem gondoltam volna. Lehet, hogy túl naiv voltam vele szemben? Értem én a miértjeit, de ez akkor is elfogadhatatlan.
  • Az ikrek. Még mindig imádom őket. :D Nem zavarnak sok vizet, de mindig ott vannak ha kell. A furcsa dolgaik megmaradtak, de így kell őket elfogadni.
  • Callum. Hű. Na ő egy pozitív cslódás volt nekem. Tudtam én, hogy nem olyan vak, mint amilyennek látszik. Na de hogy ennyi mindenről tudomása legyen..wáo. Le a kalappal. Remélem jóra fordulnak majd később a dolgai. 
  • Brook és Dianah. Ezeket egy lapon kell említeni. Fuu de borzalmasak voltak. Csodálom, hogy semelyikük nem színésznő. Egyik rosszabb mint a másik. Még Brook is meg tudott lepni, pedig azt hittem, az előzőt nem szárnyalhatja túl. Dianah pedig menjen a... 

Egyre több mindent tudunk meg a karterekről, ami nem feltétlenül jó. Mindenki több szerepet kapott és kiderült a múltjuk egy része is. Így visszagondolva szeretnék újra az első rész tudatlanságában élni néha.

Összességében nagyon tetszett, ebbe a kötetbe is beleszerelmesedtem. Csak egy kérdésem van: Mikor jön már a 3. rész?? Amilyen gyorsan kijött az első kettő, nem gondoltam volna, hogy ennyit kell majd várni a harmadikra. Remélem, nem csak évek múlva szándékozzák megjelentetni, mint néhány másik sorozat részeit.. . De addig is olvassátok őket és szeressetek bele ti is a Royal család történetébe! ;)

🌟     🌟     🌟    🌟    🌟

EGY KIS KEDVCSINÁLÓ

"Mindenki ilyen gyenge, aki szavakkal bántja a másikat. Ezért dobálóznak szavakkal. Ömbizalomhiányos idióták, akik ettől próbálják jobban érezni magukat."

"– Undorítóan nézel ki – mondja Easton hétfő reggel, miközben arra várunk, hogy Ella megérkezzen a suliba a pékségből. – Miért? – törlöm meg a kézfejemmel az arcomat. – Összekentem magam lekvárral? Edzés után elmentünk reggelizni, és kábé tíz palacsintát nyomtam be. – Nem. A mosolyod öreg. Boldognak tűnsz. – Seggfej."

"– Jaj, nem! Veletek akarok menni – hajol át előttem Easton. – Ella azt mondta, hogy kísérletezni fogtok a betétek nedvszívó képességével. Ez engem is érdekel. Val értetlenül néz rám. – Kérlek, Easton! Csak adj nekünk tíz percet – könyörgök neki. – Oké, de meg fogom enni az egész tortát. – Zabáld tele magad, te majom."

AJÁNLANÁM?

Ha szeretted a Papírhercegnőt, akkor ezt nem szabad kihagyod! Ha lehetséges, még sokkal jobb mint az előző. Tele érzelemmel, drámákkal és újabb megoldásra váró problémákkal amit csak közös erővel lehet orvosolni. Viszont ha az előző nem lett a szíved csücske, nem biztos, hogy ettől kéne várnod a megváltást. Ha pedig ez a kis ömlengő ajánló felkeltette az érdeklődésedet, de az első részt nem olvastad, akkor miért vagy még itt? Nyomás a könyvtárba/könyvesboltba/kölcsönkérni! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...