2018. szeptember 20., csütörtök

Szabó Evu: Szerelem, szex, gyengédség (Sanyi a bagoly 2.)

Sziasztok! :)
Ahogy korábban ígértem, ma egy mini értékeléssel érkeztem, aminek a témája nem más, mint Sanyi a bagoly. Többször is találkoztam már vele az internet végtelen bugyraiban, de azt nem tudtam, hogy kalandjai és tapasztalatai egy könyvecskében is össze vannak gyűjtve. Nem túl hosszú, ellenben nagyon tartalmas és szórakoztató kis mű ez. Íme, Szabó Evu: Szerelem, szex, gyengédség c. könyve! :)
Szerelem, szex, gyengédség. 

Három szó, ami meghatározza életünk jelentős részét. Szerelemről álmodozunk, várjuk a poszterekkel teleragasztott szobánkban. Aggódva figyeljük koncert közben, hogy visszatalál-e hozzánk a sörökkel. 

Izgatottan lessük a monitort, és várunk egy jelre. Aztán fáradtan pislogunk a tévé előtt, és várjuk, hogy hazaérjen az irodából. 

Várjuk egész életünkben. 
Ha nem várunk és keressük a szerelmet, általában csak a szexet találjuk meg. Lelki egyensúlyunk egyik fontos pillére általában elérhető számunkra. Biztató. 

Szerencsés esetben a szerelem hozza magával a szexet, és a gyengédség megkérdezi: 

– Tudod, mi a legjobb? 

– Mi? 
– Mi.                                                                                         

Megjelenés:2015     Oldalszám:42    Szemszög: -     Kiadó: Libri

A BORÍTÓRÓL

Bár a rózsaszínt nem kifejezetten mondanám a kedvenc színemnek, a könyvecskéhez tökéletesen passzol. Sanyi és a lánybagoly akinek nem tudom a nevét iszonyatosan cukik. ^^ Meg úgy összességében maga az egész borító nagyon szép és jól meg lett csinálva. :)

A KÖNYVECSKÉRŐL

A könyvet nem a szokásos vásárlásaim alkalmával szereztem be, hanem osztálykiránduláson. Tudom tudom, másoknak talán ez nem olyan különleges, de bennem valamiért megmaradt. Veszprémben voltunk és mielőtt elmentünk az állatkertbe, volt kb. 2 óra szabad foglalkozás a plázában. Aki járt már ott az tudja, hogy nem volt túl sok választási lehetőségünk. Vagy ültünk, vagy vásároltunk. Szerencsére egy Libri azért ott is akad, így legalább az én programom megvolt. Hosszas, de tényleg, el nem hiszitek, hogy mennyi ideig tartó hezitálás után ő jött velem végül. Mivel nem egy túl hosszadalmas egy mű, így a buszon az állatkert felé el is olvastam.

Iszonyatosan cuki az egész, általában életszerű helyzetekkel. Miután hazaértem rögtön megmutattam a páromnak is, aki hasonlóképp reagált mint én. A kedvenc részünk ez lett:


Azóta Kiskiflimnek hív, én pedig 2 kilós parasztkenyeremnek szólítom. :)

Egyébként mint már említettem, korábban is találkoztam Sanyival és azokat a képeket is nagyon nagyon szeretem. :) A Sörökké-s az örök kedvenc köztük. :)

🌟     🌟     🌟     🌟     🌟
Ajánlanám?

Igen. :) Ha egy gyors kikapcsolódásra vágyik az ember vagy csak letört és jobb kedvre szeretne derülni, mindenképp vegye a kezébe ezt a kis cukiságot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...