2018. december 26., szerda

BubbleBook Box ~ 2018 decemberi light csomag

Sziasztok! :)


Ma ismét egy unboxing bejegyzéssel érkeztem, ahol megmutatom a BubbleBook decemberi light csomagjának tartalmát rövidke véleményemmel fűszerezve. Ha valaki még esetleg nem hallott volna róluk, az első ilyen bejegyzésemben írtam róluk amit ITT tudtok elolvasni. :)


A legutóbbi doboz amit rendeltem, az az írói doboz volt, ami Rácz-Stefán Tibor könyvét rejtette. A mostanit pedig még ha lehet annál is jobban vártam. imádom a karácsonyi meglepiket, viszont a családomtól mindig tudom előre, hogy mit kapok, így gondoltam magamat lepem meg egy ilyen dobozzal. Nagyon gyorsan teltek a napok decemberben, hamar eljött a hónap második fele amit már annyira vártam. Tippem volt már a könyvre, szinte majdnem biztosara mondtam, bár reméltem, tévedek. Nem szándékos volt, de már egy pár hete mindenhol azt nyomta az arcomba az internet, így elkerülhetetlen volt a felismerés. De sebaj, ez nem rontott az élményen! ^^


!!!FIGYELEM!!! A BEJEGYZÉS TOVÁBBI RÉSZE SPOILERT TARTALMAZ, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASANDÓ!!!



A decemberi light doboz témája: Édes kis karácsony


A dobozt most nem a megszokott nagy fehér borítékban küldték, hanem összekötözve csak simán. Az én csomagom sajnos megsérült valószínűleg szállítás közben és a jobb felén a matrica mellett beszakadt. Kicsit megijedtem, mikor először megpillantottam, de reméltem, hogy belül semmi nem sérült, hisz végül is csak ez számít. Miután kibontottam és levettem a kártyát, ezt láttam magam előtt:
Ezen is látszott a sérülés ugyan, belül szerencsére nem volt gond. Az első dolog ami a csomagban fogadott, ez a Groot Funko POP! figura volt. Elmondhatatlanul örültem neki, mert már egy ideje bele vagyok szerelmesedve ezekbe a kis figurákba, ráadásul a Galaxis őrzőit is imádom. A cuki Kicsit Goot pedig karácsonyi fűzért visel! *-* 
Ezután ismét egy olyan dolog jött, amikért teljesen odavagyok, főleg a cuki és vicces fajtákért: Zoknik. Karácsonyosak a javából és nagyon cukiik! Bár a párom ismét csak összeráncolt szemöldökkel figyelte a ujjongásomat, azt hiszem nem vagyok egyedül ezzel a szenvedéllyel.
A következő egy fürdőbomba, méghozzá nem is akármilyen. Isteni mézeskalács és szegfű illata van ráadásul kézműves termék. Sajnos nekünk csak zuhanykabinunk van, de ha tehetném nagyon szívesen használnám! ^^
És el is érkeztem a könyvszütyőhöz, ami szintén téli -inkább karácsonyi- hangulatú és egy kicsit más anyaga van mint az eddigieknek, vékonyabb is. Viszont ha könyv szállítására nem is alkalmas, dekorációnak kitűnő.
Először egy kis könyvjelzőt húztam ki belőle, amin a csapat jókívánságait olvashatjuk. :)
Ezután jött az írói levél nem mástól, mint Jay Ashertől! Innét már igazán nem volt nehéz rájönni, melyik regény lapul a szütyőben, így a sejtésem is beigazolódott.
És taptararaaap, a könyv nem más, mint Jay Asher: Micsoda fény! c. regénye. Kicsit csaltam, mert korábban már írtam róla bejegyzést a blogon. Rögtön azután, hogy kibontottam a dobozt nekiálltam olvasni és másnap be is fejeztem, majd jött az értékelés. Ott nem utaltam rá, honnét van a spoiler elkerülése végett.
Az összegző lapocska a végére, amit természetesen én is csak utólag olvastam el. :)
Valamint az elengedhetetlen csoportkép. Az instagram oldalamra nem ez kerül majd ki, oda is kirakom a véglegeset ezzel a bejegyzéssel egy időben. :)

Összességében meg vagyok elégedve a csomaggal. Úgy gondolom, ez a doboz tökéletes lezárása volt az évnek. Őszintén szólva én is több kis apróságra számítottam, de így is remek lett. :) A kedvenc elemem mindenképpen a Kicsi Groot figura! *-* Nem csak őt imádom, hanem ezeket a figurákat is. Örülök, hogy ennek a doboznak köszönhetem gyűjteményem első darabját. :)


A kitöltő anyagnak most is hungarocell volt, ráadásul csak kevés, így a szokásos vakon kihalászás sajnos elmaradt. :) Negatívum? Hmm...nehéz kérdés. Mindennel meg voltam elégedve, ami benne volt, sikeresen meghozta a karácsonyi hangulatomat.
Már nagyon kíváncsi vagyok a következő MegaBubble dobozra, talán most rendelek is belőle, bár iszonyatosan bánom, hogy az előzőről lemaradtam.

Nektek mi tetszett benne a legjobban? Mit hiányoltatok belőle? Min javítanátok? Aki rendelt az írja le kommentben a tapasztalatait, ha van kedve. Kíváncsi vagyok, nektek hogy tetszett. :)



A képek kint lesznek az instagram oldalamon is: https://www.instagram.com/ellamara_bookranahn/

Ha van kedvetek, nézzetek be a BubbleBook
oldalaira is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...