2018. december 10., hétfő

Eredményhirdetés! - 2. Blogszülinap

Sziasztok! :)

Hihetetlen, de már el is érkeztünk a blog második szülinapja alkalmából tartott nyereményjáték győztesének kihirdetéséhez.
Kicsit ugyan kitoltam pár nappal a határidőt, de mivel nem voltam túl aktív az elmúlt egy hónapban, gondoltam jobb lenne, ha itt lennék egy picit amíg még tart. Hát ennek így elég fura leírva, de azért remélem, ti értitek, mire gondolok. :D 
Már volt egy pár játék az oldal életében de még most is ugyanolyan izgatott vagyok, hogy vajon ki lesz a nyertes. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki velem tartott! 💙 Aki most nem nyert ne csüggedjen, hamarosan jön a következő játék és akkor talán rá mosolyog a szerencse. :)

Na de nem is húzom tovább, íme a győztes:





"Szia! Még nem voltam itt a blogodon, de most biztosan elidőzök :)Szóval sokat hallottam erről a könyvről, most már tényleg szeretném elolvasni.Jó kis Mikulás ajándék lenne :)Köszi a lehetőséget :)Ági"


Szívből gratulálok! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...