2019. április 7., vasárnap

2019. március ~ összefoglaló

Sziasztok!:) 
Elérkeztünk az egyik kedvenc hónapom, a március végéhez. Ez a 31 nap sem kímélt, csak úgy rohant az idő és a rengeteg dologból amit terveztem, természetesen nem sikerült mindent megvalósítani. A hétköznapok intenzív tanulással teltek, hétvégente pedig mindig volt valami program. Az idő szűke ellenére is azt kell hogy mondjam, jó hónapot zártam - legalábbis az olvasás terén. A heti egy könyvet tudtam tartani, bár a bloggal és az instagram-mal nagyon megcsúsztam, de ezt ti is észrevehettétek. De ez sem szegi kedvem, az érettségiig elvergődök valahogy, utána pedig teljes mellbedobással érkezem vissza. :)

Márciusi olvasmányaim:

Ha azt vesszük, hogy februárban is "csak" 4 könyvet sikerült elolvasnom úgy, hogy az egy egészen nyugis hónap volt, akkor nem is rossz teljesítmény. Ráadásul volt majdnem két hét, amikor semmi időm nem volt olvasni. Tehát kicsit több, mint két hét alatt végeztem ki őket. Most pedig épp Jennifer L. Armentrout: Trust in me- Bízz bennem c. regényének felénél járok éppen. (Meg a The Umbrella Academy képregény első részét olvasom el miután kiment ez a bejegyzés.)
  1. Lana Millan: Raziel : Már egy éve halogattam, de most végre rávettem magam, hiszen szegény már nagyon régóta várt a sorára. Egyébként nem volt rossz olvasmány, csak olyan volt, mint ha az írónő egy trilógia (minimum egy duológia) történetét akarta volna belesűríteni egyetlen kötetbe. Az alapötlet kiváló, de olyan gyorsan haladtunk, hogy a fontosabb részek egyszerűen elvesztek és csak egy katyvasz maradt tele jó alapanyaggal.
  2. Colleen Hoover: Slammed - Szívcsapás (Szívcsapás 1.) : Korábban már olvastam, ha jól emlékszem 2015-ben. A sztori nagy részére már nem is emlékeztem, de azt tudtam, hogy nagyon szerettem. Tavaly vettem csak észre, hogy még van két része, szóval gyorsan be is pótoltam a lemaradást. Valóban olyan volt, mint amire emlékeztem, talán még jobb is. ^^ Azt biztos, hoyg egyáltalán nem bántam meg az újraolvasását. 
  3. Colleen Hoover: Point of Retreat - Visszavonuló (Szívcsapás 2.) : Furcsa volt az elején, hogy már nem Lake, hanem Will szemszögén át látjuk a dolgokat, de hamar hozzászoktam. Sőt, talán így még jobb is volt. Ez a rész kicsit nyújtottabb volt, de azért tudta hozni az első kötet színvonalát. A vége kicsit elkapkodott, de minden jó, ha a vége jó. Nem igaz? 
  4. Colleen Hoover: This Girl -Ez a lány (Szívcsapás 3.) : Tény és való, hogy nem volt olyan jó, kint az első két rész. Tetszettek a jelenben játszódó pillanatok, rengeteget dobtak az egészen. A visszaemlékezés is adott hozzá a történethez, de közel sem annyit mint vártam. 

Velük gazdagodtam a hónapban:

Most sikerült nagyjából visszafognom magam, amire büszke is vagyok. De muszáj is, hiszen mindjárt itt a könyvfeszt, ahol terveztem egy jó pár regényt beszerezni. :D Mondjuk ha úgy vesszük, akkor még egy könyv van itt, hiszen márciusban vettem meg az áprilisi BubbleBook dobozt, ami ugyebár egy könyvet is tartalmaz. 
  1. Katie McGarry: Pushing the Limits - Feszülő húr : Csere útján került hozzám, már régóta kívánságlistás volt. A sorozat második részét már olvastam és egyszerűen imádtam, szóval nem is volt kérdés, hogy a többi rész is kell.
  2. Kerstin Gier: Fellegszálló : Minden mi Kerstin Gier, jöhet! Imádtam az Időtlen szerelem trilógiáját és erről a kötetről is csupa jót hallottam már. Egyébként őt is cseréltem.
  3. Spohie Jackson: Egy csepp remény : Már csak ő hiányzott a sorozatból, és a hónap közepén épp nagy akciók voltak a Libriben. Muszáj volt. :D
  4. Gerard Way: Apokalipszis szvit (The Umbrella Academy: Az Esernyő Akadémia 1.) : A hónap közepén találtam rá a sorozatra és meg is néztem az első évadot. Aztán megtudtam, hogy az egész alapja egy képregény, aminek az első részét nemrég adták ki magyarul. A párom pedig volt olyan drága, hogy meglepett vele a névnapom alkalmából. ^^

Márciusi bejegyzéseim:

Még volt egy csomó ötletem, de a fentebb említett dolgok miatt kicsit megcsúsztam. 

Erről lesz szó áprilisban:
  • Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám
  • Kami Garcia-Margaret Stohl: Beautifu Creatures - Lenyűgöző termelékenyek
  • Önálló kötet vagy sorozat? ~ 2. felvonás
  • BubbleBook Box ~ 2019 áprilisi dark csomag
  • Könyvfesztivál 2019 ~ Élménybeszámoló

És most jöjjön a hónap...


legjobb olvasmánya:


kedvenc filmje:

Kétszer is megnézem a moziban. Szerintem ez mindent elmond. Új kedvenc női szuperhőst avattam.


kedvenc sorozata:

Láttam már párszor előzetest, aztán egy nap blogolás előtt csak úgy beugrott, hogy van egy ilyen sorozat, de nem tudtam elképzelni, mit takarhat egy ilyen cím. Aztán megnéztem az első rész. Majd a másodikat és a harmadikat. Most pedig más a második évadot várom a képregényt olvasva.


kedvenc képe:

A hónap utolsó napján készült egy erőben, mikor a barátnőmmel túráztam. Bár rengeteget fotóztam az Eszterházy kastélyban mikor ott jártunk, valahogy mégis ez a kedvencem. Talán a színei miatt, amik igazán a tavaszt tükrözik. 


legtöbbet hallgatott zenéje:

Igen, elég erőteljesen ráfüggtem erre a zenekarra. Egyre több számukat hallgatom és imádom, hogy bármilyen kedvem van, mindig tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...