2019. május 1., szerda

2019. április ~ összefoglaló

Sziasztok! :)
Elérkezett a május, bármennyire is szerettem volna lelassítani az időt. Persze rengeteg jó dolog történt áprilisban: újra megpróbáltam a nyelvvizsgát - ezúttal remélhetőleg sikeresen- , plakátoltam a költészet napján, húsvétoztunk, megnéztük a Végjátékot, Könyvfesztiváloztunk és még sorolhatnám. De emellett persze az érettségire gyakoroltam, ami most számomra rettenetesnek tűnik, de tudom, hogy később nevetve gondolok majd vissza erre az időszakra. Ezzel megragadom az alkalmat, hogy minden sorstársamnak sikeres érettségi vizsgát és rengeteg kitartást, szerencsét kívánjak! Ne feledjétek: Nem a részvétel, hanem a fontos! ;)

Áprilisi olvasmányaim:

Mikor elkezdtem összeszedegetni a könyveket a polcról nagyon meglepődtem, mivel ebben a hónapban 6 (!) könyvet sikerült elolvasnom. Átlagban négy szokott lenni, a legjobb hónapom eddig kilenc volt. Viszont most nem tudom mi történhetett, mert nagyon sokat tanultam és nem is rémlik, hogy ennyi időt szakítottam volna az olvasásra. 
  1. J. Lynn: Wait for You - Várok rád : Nagyon vártam már hogy olvashassam és szerencsére nemokozott cslódást. Nem ez lett a kedvencem az írónőtől, de hozta a megszokott színvonalat és egyszerűen imádtam! De azért Daemon forever <3
  2. J. Lyyn: Trust in me -Bízz bennem: Meglepő, de sokkal jobb volt Cam szemén át látni, mint a lányén. Sok pluszt adott a történethez, egyáltalán nem untatott és ha lehet, mégjobban beleszerettem a srácba.
  3. Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok!: Tudtam, hogy sírni fogok. Nagyon büszke voltam magamra, mikor az utolsó fejezetekhez érve tartottam magam, de a végén megtörtem. Lillánál erősebb karakterrel még nem találkoztam, egyszerűen fantasztikus, hogy így is ekkora pozitív töltetet adott. 
  4. Gerard Way: Apokalipszis szvit: Nagyjából háromszor olvastam el három napon belül. Mikor jön már a következő rész? És a 2. évad?!?!?
  5. Benyák Zoltán: Az utolsó emberig: Nagyon érdekes, elgondolkodtató könyv amit nehéz volt befogadni, mégsem tudtam letenni, annyira magával ragadott az egész sztori. És a vége..mi a fene? Most akkor miii? Nagyon durva csak ajánlani tudom.
  6. Penelope Ward - Vi Keeland: Nagyképű öltönyös: Hát igen. Tudtam, mikor molyon az idézetekbe beleolvastam, hogy nem feltétlenül az én könyvem és tényleg nem tudok rá négy csillagnál többet adni. A szívtipró pilótában van minden reményem. 

Velük gazdagodtam a hónapban:

Az év első részében mindig igyekszem magam visszafogni, hogy a Könyvfeszten elengedhessem magam. Ha valami nagyon égető megjelenés van akkor azt megrendelem, de nagyrészt cserélni próbálok. Így azok a könyvek, amikre én már nem tartok igényt egy új, szerető gazdihoz kerülhetnek és fordítva. Összességében 17 könyvvel lettem gazdagabb áprilisban amiknek a vizsgák után már ugrok is neki.
  1. Ransom Riggs: Napok térképe : Nem is volt kérdéses, hogy beszerezzem amint megjelenik, hiszen imádtam az első három részt.
  2. M. Robinson: El Diablo : Az egyik legjobban várt könyv. Teljesen megbabonázott a borító és a fülszöveg. *-* Két hét és ugrok is neki.
  3. Vi Keeland-Peneloőe Ward: Szívtipró pilóta : Hozzá nagy reményeket fűzök. Remélem meghaladja a Nagyképű öltönyös szintjét.
  4. Ryan Loveless: Ethan és Carter : Ő KMK zsákbamacskában volt. 
  5. Gallay-Nagy Krisztina: Poison of Love : Az egyik blogger könyvfesztes várólistáján figyeltem fel rá. Azonnal megfogott a fülszöveg és az alapötlet, a borítóról nem is beszélve.
  6. Szaszkó Gabriella: Vigyázz rám : Már előre félek nekiállni. Tudom, hogy imádni fogom, de érzelmileg megterhelő is lesz egyben. Kíváncsi vagyok, mi lesz a szereplők sorsa.
  7. Rachael Lippincott: Két lépés távolság: A filmet majd írásbelik után megnézem a barátnőmmel, addig nem akarom elolvasni. Bár elég nagy a kísértés, de mivel forgatókönyv alapján íródott, jobb lesz ez a sorrend így.
  8. Jamie McGurie: From Here to You - Perzselő menedék : Pár hónapja figyeltem fel rá, mikor a borítójáról volt szavazás, majd teljesen ki is ment a fejemből. Aztán egyszer csak észrevettem a friss megjelenések közt és azonnal le is csaptam rá.
  9. Kerstin Gier: Felettébb tisztességtelen ajánlat : Amit Kerstin Gier ír, az csak jó lehet. Egy másik molytól vettem meg, mivel már sehol nem lehet kapni engem viszont nagyon érdekel. 
  10. Jaymin Eve-Leia Stone: Ash - Parázs : Csere útján jutottam hozzá és rá is kíváncsi vagyok, mivel nagyon érdekes a sztorija a fülszöveg alapján, de ha nincs kihasználva rendesen egy ilyen ötlet, katasztrófa is lehet.
  11. Jen Klein: Rád hangolva : Olyan rég olvastam LOL könyvet, hogy gondoltam ha már úgyis kívánságlistás, miért is ne cserélném? Egy nyári olvasmánynak tökéletes kikapcsolódás.
  12. Kelly Oram: Sz mint szűz : Kelly Oram már egyszer levett a lábamról, azóta is imádom a könyveit. Ez is nagyon ígéretesnek tűnik, de a második rész megjelenése győzött meg igazán.
  13. Colleen Hoover: Confess - Vallomás : Azt mondják, az egyik legjobb könyve. Engem még nem sikerült maximálisan lenyűgöznie az írónőnek, de ki tudja? Talán majd most.
  14. Octavia E. Butler: Hajnal : A BubbleBook áprilisi dark csomagjának könyve volt ez a szépség. Még nem olvastam hard sci-fit, szóval kíváncsian várom.
  15. Vi Keeland-Penelope Ward: Nagyképű öltönyös : Penelpe Ward három könyvéből kettőt imádtam, annak ellenére, hogy a Stepbroher Dearest nem lopta be magát a szívembe. Gondoltam, megadom neki is az esélyt, hátha valami jó sül ki belőle.
  16. Cassandra Clare: Mennyei tűz városa : Végre sikerült megszereznem az utolsó részt is eredeti, puha borítós kiadásban. Sokáig tartott, de végül is megérte a rengeteg keresgélés. El kéne már kezdeni ezt a sorit is. 
  17. Lewis Carroll: Alice Csodaországban : Az első POKET könyvem! *-* Egyébként a történetet még nem olvastam, csak a megfilmesített verzióját láttam, szóval gondoltam eljött végre az ő ideje is.

Áprilisi bejegyzéseim:

Igyekeztem, bár megint nem jutott elég idő az írásra. Na, majd a vizsgák után!

Erről lesz szó májusban:
  • BubbleBook Box ~ 2019 májusi light csomag
  • Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám
  • Kami Garcia-Margaret Stohl: Beautifu Creatures - Lenyűgöző termelékenyek
  • Önálló kötet vagy sorozat? ~ 2. felvonás


És most jöjjön a hónap...


legjobb olvasmánya:


kedvenc filmje:

Egyértelműen a Végjáték. Nem mondok róla semmit, mert nem akarom spoilerezni de egyszerűen zseniális lett. Imádom! *--*

kedvenc képe:

Nem, nem azért mert én vagyok rajta. :D Hanem mert fel tudtam emelni a pörölyt és a vihartörőt is! De ide jöhetne bármelyik könyvfesztiválos kép.


legtöbbet hallgatott zenéje:

Az a vicces, hogy mikor először meghallgattam annyira nem jött be. De valahogy mégis a fejemben maradt, azóta pedig napi háromszor meghallgatom mert szuper! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...