2019. június 2., vasárnap

2019. május ~ összefoglaló

Sziasztok! :)
Végre elérkezett a sokak által várt nyár is! Bár eddig inkább ősznek tűnt az időjárás, ma végig ragyogott a nap és meleg volt. Na de most, hogy az időjárásjelentés végére értem, nézzük mi történt májusban. :D Nem mondom, hogy nem volt mozgalmas a hónap, hiszen elballagtam, megcsináltam az írásbeli érettségiket és átvettem végre a sikeres nyelvvizsgámért járó bizonyítványt. Viszont ez mind a hónap elején volt, azóta pedig itthon tengődöm tanulok és konzultációkra járok a suliba. Volt jobb hónapom is olvasás és a blog terén, de azért ebben az érettségi szünetben egy kis pihenésre is futja a tanulás mellett. ;)

Őket olvastam májusban:

A hónap elején nagyon belehúztam, akkor olvastam el az első két könyvet szinte egy héten belül. Aztán az időhiány és egyéb elfoglaltságoknak köszönhetően több mint egy hét kimaradás után két este alatt kivégeztem Az Üzletet. Utána mivel befutott az utazókönyv, gyorsan azt is letudtam, majd értékeltem. Ezután június lett. :) Szóval összességében "csak" 4 könyvet olvastam el májusban.
  1. M. Robinson: El Diablo : Ez volt az első rázós könyvem, de az biztos, hogy nem az utolsó! Nem mondom, hogy annyira hűdenagy kedvencem lett, de egy nagyon jó olvasmány volt és egyáltalán nem bántam meg, hogy elolvastam.
  2. Séverine Vidal-Manu Causse: Bicebóca szívek : Na ő viszont határozottan kedvenc lett! *-* Egyszerűen imádtam az egészet, annyira szívmelengető és fantasztikus volt az egész. Még mindig nem tudom, hogy tudták ezt a csodát ilyen rövid regénybe belesűríteni.
  3. Elle Kennedy: The Deal- Az üzlet : A hónap másik kedvence. <3 Már régóta fájt rá a fogam és most végre megszereztem, majd még aznap kiolvastam a felét, a másikat másnap este. Hi-he-tet-len jó! Nem tudom pontosan megmondani, mivel lopta be magát a szívembe, de ide a többi részt is!
  4. Danielle D. Taylor: Az első lépések : Sokkal jobb volt mint vártam. Igazából már az értékelésben is elmondtam, hogy nem igazán voltak elvárásaim, hiszen ez a szerző első könyve, de kellemesen csalódtam. Remélem a második rész is hamarosan érkezhet.

Velük lett gazdagabb a könyvespolcom:

Igen, jól gondoljátok: a nagy részük ismét cserélt. :D A felső három könyv és a The Deal csere által került hozzám, a bronzváros csomagban volt, a másik kettőt pedig vettem. Ez a hónap szegényesebb lesz előreláthatólag könyvbeszerzés terén mint május, de azért igyekszem majd. ;) Összességében 7 könyvvel lettem gazdagabb a hónapban.  

  1. J.A.Redmerski: Megölni Sarait : Egy ideje már piszkálta a fantáziám, most pedig végre sikerült beszereznem és már alig várom, hogy olvashassam.
  2. C.J.Roberts: Captive in the Dark - Fogoly a sötétben : Nagyon ráfüggtem a rázós könyvekre. Talán ez tetszett meg mind közül a legjobban és elmondhatatlanul boldog voltam, mikor sikerült beszereznem az első két részt egyben. Amint vége ennek a sok tanulásnak, vetem is bele magam ezerrel.
  3. C.J.Roberts: Seduced in the Dark - Megigézve a sötétben : Ugyan az a séma, mint az első résznél. :D
  4. Elle Kennedy: The Deal - Az üzlet : Mint ahogy fentebb is említettem, majdnem egy szuszra kivégeztem még aznap, hogy az enyém lett. Eszméletlenül jó, újabb kedvenc lett.
  5. Kendall Ryan: Szeress és hazudj : A hónapban a Cosmopolitan újság mellé ez volt az ajándék, én pedig életemben először megvásároltam a magazint. A lap azóta is a szobámban porosodik valahol, de a könyvnek nagyon megörültem, mert már korábban kinéztem magamnak a Libriben.
  6. S.A.Chakraborty: Bronzváros : A BubbleBook májusi light csomagjában volt és rögtön beleszerettem. Tudom, nem ítélünk bortóról, dehát ez CSODASZÉP! 
  7. Kiera Cass: The Selection Stories  2. - Párválasztó történetek 2. : Már korábban olvastam, de csak ez a kötet hiányzott ahhoz, hogy végre teljes legyen a sorozat. :) 

Erről olvashattatok a blogon:

Ez a hónap ha lehet még rosszabb, minta az előző... Viszont március óta most volt először könyvértékelés, ami azért elég nagy előrelépés. 7.-én letudom az emelt töri szóbelit, aztán 18.-án a németet és a magyart is, utána SZABAD LESZEK! :3

Júniusi tervek:

Nem visszük túlzásba, eleinte csak kis célok, aztán lesz ahogy lesz. Remélem lesz majd időm a blogra, ha máskor nem a szóbeli után.
  • Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám
  • Kami Garcia-Margaret Stohl: Beautifu Creatures - Lenyűgöző termelékenyek
  • Önálló kötet vagy sorozat? ~ 2. felvonás



És most jöjjön a hónap...



legjobb olvasmánya:

Mivel a hónapban két kedvencet is avattam, kivételesen két könyvet sorok ide. Egyerűen nem lehet választani köztük, mert mindegyik a maga módján fantasztikus és más más okok miatt imádom. 


kedvenc filmje:

Határozottan a hónap legjobbja! Moziban néztem meg az írásbelik után a barátnőmmel, és hát szem nem maradt szárazon a teremben.. :D


nézett sorozatai:

Igen, én is belekezdtem. Annyira érdekelt, hogy mégis miért imádják ennyire, mi lehet ennyire jó. Aztán belekezdtem és rájöttem, miért örvend ekkora rajongó tábornak. A Chernobylt pedig a párommal kezdtük el nézni, bár valószínűleg ha őt nem érdekli egyedül is nekiálltam volna.













kedvenc képe:


legtöbbet hallgatott dala:

Rengeteg zene volt, amit nagyon sokat hallgattam ebben a hónapban, de talán ő volt a best. Most van egy új szám amiért bolondulok, de azt csak pár napja fedezem fel, szóval nem lenne ildomos ide tenni. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...