2019. szeptember 1., vasárnap

2019. július + augusztus ~ összefoglaló

Sziasztok! :)

Ma egy kicsit rendhagyó lesz az összefoglalás ahogy azt már a címből is láthattátok, hiszen két hónap lesz egyben.
Igazából nincs különösebb oka, pusztán csak a lustaságom miatt maradt el múlt hónapban. Kicsit úgy éreztem, hogy pihentetnem kell a blogolást, amíg nem kapok újra motivációt. Ez idő alatt inkább az olvasást igyekeztem behozni. A "visszatérés" pedig nektek köszönhető, hiszen ha nem hagytok ilyen szívmelengető hozzászólásokat a bejegyzések alatt, akkor talán még most is halogatnám picit a dolgot. Szóval köszönöm a támogatást, elmondani sem tudom, milyen jól esik!💓💓 *hatalmas virtuális ölelés mindenkinek*

Na de mi történt ebben a két hónapban? Igazából semmi. :D Dolgoztam, nyaraltam egy hetet és most készülök az egyetemre, amit egyébként már naggyon naggyon várok! *-* Igen, ez valószínűleg még a kezdeti lelkesedés, de még egyenlőre akkor is boldog vagyok. Jaaa igen. A legfontosabb majdnem kimaradt: olvastam. :D



JÚLIUS



Őket olvastam júliusban:

Nem rossz teljesítmény, de lehetett volna sokkal jobb is. Összesen 5 könyvet sikerült elolvasnom, vagyis 5 és felet mert a Fogoly a sötétben 2. részének felénél járok már. 


  1. C.J. Roberts : Captive in the Dark - Fogoly a sötétben : Már nagyon sok jót hallotta róla és mivel mostanában nagyon rákattantam a Rázós könyvekre, gondoltam ezt sem szabad kihagynom. Nem mondom, hogy csalódtam mert nagyon jó volt. Szimplán csak valami sokkal durvábbat vártam volna ettől a regénytől. :D
  2. Rachaell Lippincott: Két lépés távolság : WOW. Lenyűgöző, mennyire könyvhű a film. Mivel azt is imádtam, nem is kérdés, hogy a regényért is odavagyok. Nem áradozok sokáig, ITT olvashatjátok róla a teljes véleményemet. ^^
  3. Rácz-Stefán Tibor: Kapcsolatpróba : Nagyon örülök, hogy végre elolvastam, már fél éve halogattam pedig iszonyúan kíváncsi voltam, mi lesz a szereplőkkel. Erről is írtam már bővebben, amit ITT el tudtok olvasni. 
  4. Tomi Adeyemi: Vér és csont gyermekei : Ez a regény hatalmas meglepetés volt számomra. Az olvasótábor miatt olvastam el, de egyáltalán nem számítottam arra, hogy egy új szerelem bontakozik majd ki. Remélem hamarosan olvashatjuk a második részét is, mert ez a befejezés...
  5. Gallay-Nagy Krisztina: Poison of Love : Hát, ő is meglepett. Igaz, nem teljesen pozitív csalódás volt. Hatalmas lelkesedéssel vettem meg a könyvet a Könyvfeszten és lehet, hogy ez volt a gond. Nem szabad elolvasás előtt túl nagy reményeket fűzni egy könyvhöz, mert sokszor csalódás lesz vége. Nem mondom, hogy rossz volt, mert nem. Egyszerűen csak azt éreztem, hogy én ebből már kinőttem. 

Velük gazdagodtak a polcaim:

Szokás szerint ismét magasabb a száma, mint az elolvasott könyveimé. Jelen esetben kétszer annyi. :D Igen, jól számoltad. 10 regény került hozzám a hónapban, ami azért nem kevés. Viszont ebből 3-at az olvasótábor miatt vettem meg, szóval valószínűleg kevesebb lett volna ha nem jelentkezem. Legalábbis ezzel nyugatom magam.


  1. Rosamund Hodge: Kegyetlen szépség : Őt a líra nyári akciójának keretein belül szereztem be. Emlékszem, hogy pár éve sokszor szemeztem vele, de azóta nem futottunk össze. Most viszont amint megláttam, lecsaptam rá.
  2. Tomi Ayedemi: Vér és csont gyermekei : Az olvasótábor miatt vettem meg, de egyáltalán nem bántam meg.
  3. Giovanna & Tom Fletcher: Eve of Man - A jövő reménye : Őt is a tábor miatt, bár kicsit csalódtam benne. 
  4. Karen M. McManus: Lehull a lepel : Szintén az olvasótáborra, de ha lehet, még nagyobb meglepetést okozott mint a Vér és csont gyermekei.
  5. Terry Pratchett & Neil Gaiman: Elveszett próféciák : A Book24 2+1 akciójában vettem a Csillagporral együtt, mert már nagyon nagyon régóta piszkálja a fantáziám. Ráadásul Gaiman. Kell ennél több?
  6. Sarah J. Maas: Throne of Glass - Üvegtrón : Már illett beszerezni, mivel a második rész egy ideje a pocon csücsül és csak arra vár, hogy végre belekezdjek a sorozatba. 
  7. Bryn Greenwood: Minden csúf és csodálatos dolog : Nagyjából a megjelenése óta vártam, hogy elolvashassam mert megfogott a borító, a fülszöveg pedig megtartott. Remélem nem okoz majd csalódást.
  8. Whitney G.: Alapos kétely : Őt egy Instagramon zajló nyereményjáték során nyertem, fogalmam sincs, mire számítsak. Vagyis ötletem van, de remélem tévedek.
  9. Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve : Kerstin Gierből sosem elég. Egyébként cserélt könyv.
  10. Neil Gaiman: Csillagpor : Fent már említettem, hogyan került hozzám. Erre a regényre is nagyon kíváncsi vagyok, bár terjedelemben kicsit hosszabbra számítottam. De mint tudjuk, ugye nem a méret a lényeg.

Erről olvashattatok a blogon:




És most jöjjön a hónap....



legjobb olvasmánya:

Egyértelműen a Két lépés távolság. Összetörte a szívem majd újra összerakta.


kedvenc filmje: 

Mi más lenne, ha nem egy Marvel film? :D Ami egyébként zseniális lett. 💗 Póki


legtöbbet hallgatott zenéje:

Nehéz kérdés. Igaz, hogy ez dal csak a hónap vége fele jött ki, mégis sikerült annyiszor meghallgatnom, mint ha egy teljes hónapom lett volna rá. Persze azóta is állandóan szól. ^^





AUGUSZTUS




Őket olvastam augusztusban:

Igazából hoztam a július szintjét, pusztán csak egy verseskötettel olvastam többet, így összesen 6 könyvről beszélek most. Azok a könyvek, amik nincsenek rajta a képen csak mellé rakva a borítója azok már elköltöztek, ezért nem tudtam róluk csoportképet csinálni.


  1. Giovanna & Tom Fletcher: Eve of Man - A jövő reménye : Kicsit szenvedés volt ezt a könyvet olvasni. A fülszöveg alapján nagyon ígéretesnek tűnt a sztori, de már az elején untatott. De összekaptam magam és a határidő miatt 2 nap alatt kivégeztem. 
  2. Kendall Ryan: Szeress és hazudj : Hát igen, a hónap másik csalódása. Pedig ennek is tetszett a története fülszöveg alapján. De aztán elolvastam.
  3. Paul Géraldy: Te meg én : Nem olvasok verseket különösebben, de ez kifejezetten tetszett.
  4. Karen M. McManus: Lehull a lepel : Ez a könyv volt a hónap legnagyobb meglepetése. Nem számítottam rá, hogy ennyire szeretni fogom de alig bírtam letenni. Egy délután alatt kiolvastam a strandon.
  5. Colleen Hoover: Confess - Vallomás : CoHo engem még úgy igazán nem győzött meg, de ez a regény egyszerűen zseniális. Remélem a Velünk véget ér sem lesz csalódás mint a Too Late...
  6. Kerstin Gier: Felettébb tisztességtelen ajánlat : Most sem csalódtam az írónőben. Azt hiszem ez a kötet meggyőzött, hogy az összes regényét olvassam el ami csak megjelent magyarul.

Velük gazdagodtak a polcaim:

Igyekeztem visszafogni magam, ezért két könyvet cseréltem csak és kettőt vettem. Mivel megint szeretetcsomag volt a kmk-nál, így hozzám került még egy regény, így összesen 5 szépséget pakolhattam fel a polcomra.


  1. Leylah Attar: The Paper Swan - Papírhattyú : Már régóta szemeztem vele, remélem tényleg olyan jó lesz mint mondják. :D
  2. Tara Sivec: Nyűgök és nyalánkságok : Ő volt az ajándék könyv, ami miatt kicsit csalódott vagyok, mert az első két részét nem szerettem és ezt nem is akartam elolvasni.
  3. Karen Fortunati: The Weight of Zero - A semmi súlya : Nem is emlékszem már hol, de pár hete szembe jött velem egy idézet ebből a regényből. Korábban nem is hallottam róla de amint azt a pár mondatot elolvastam, tudtam hogy muszáj lesz beszereznem. Szóval most itt csücsül a polcomon. :)
  4. M. Leighton: Down to You - Rajtad áll : Őt is cseréltem mert már régóta szemeztem vele. Ami meglepett, az a terjedelme, hiszen azért elég rövidke. Remélem hamarosan kiadják már a 3. részét is.
  5. George R.R. Martin: Trónok harca : Már muszáj volt. Annyira de annyira olvasnám már könyvformátumban is. ^^

Erről olvashattatok a blogon:

A hónapban a bejegyzésekkel is megcsúsztam, pedig már rengetegnek nekiálltam. Szóval most csak két értékeléssel tudok szolgálni nektek. :)

Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám (Pennington -testvérek 2.)
Benyák Zoltán: Az utolsó emberig

Tervek szeptemberre:

Mivel szeptembertől már egyetemista leszek, fogalmam sincs mi lesz. Most rengeteg tervem van és igyekszem meg is valósítani őket ahogy időm engedi. Viszont ha úgy alakul, akkor valószínűleg az olvasást választom ha csak egyikre lesz időm így ebben az esetben ritkábban lesznek posztok.



És akkor a hónap...



legjobb olvasmánya:

Mivel ezt a regény is elköltözött már, csak ilyen képpel tudok jelenleg szolgálni. De nem is ez a lényeg, hanem hogy a Confess egy zseniális (!) alkotás ami azonnal levett a lábamról. Toronymagasan a hónap legjobbja.


kedvenc filmje:

Moziban néztük és valami eszméletlen vicces volt! :D Nem gondoltam, hogy ennyire jó lesz, de szerencsére kellemesen csalódtam.


nézett sorozata:

Azt hiszem, 30.-án találtam rá erre a sorozatra, de a fent lévő 8 részt már ki is végeztem. Hallottam már róla korábban, de mostanában egyre többet emlegették és furdalt a kíváncsiság, hogy mi lehet benne ennyire jó. Most már tudom.


legtöbbet hallgatott zenéje:

A zenekar számai állandóan szóltak nálam a hónapban, de talán ez a kedvencem mind közül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...