2018. június 20., szerda

BubbleBook Box ~ 2018 júniusi light csomag

Sziasztok! :)

Ma ismét egy unboxing bejegyzéssel érkeztem, ahol megmutatom a BubbleBook júniusi light  csomagjának tartalmát rövidke véleményemmel fűszerezve. Ha valaki még esetleg nem hallott volna róluk, az előző bejegyzésemben írtam róluk amit ITT tudtok elolvasni. :)


A májusi csomagot sajnos nem tudtam megrendelni, viszont a júniusira olyan hamar lecsaptam, ahogy csak tudtam. Nagyon megtetszett a téma, ugyanis imádom a fantasztikus (mint műfaj :D ) könyveket és filmeket, főleg az időutazósakat! *-* Tippem egyáltalán nem volt a könyvre, ilyenkor ugyanis szándékosan nem nézem a találgatásokat. Mert hát akkor hol a meglepi? :) Kicsit csúsztak a kiszállítással, de mivel épp a vizsgák közepén voltam, nem nagyon maradt időm a búsulásra. Szegény anyát nagyon hamar kiidegeltem, ugyanis szinte mindennap hívogattam, hogy megérkezett-e a doboz. Pénteken pedig megkaptam a várva-várt hívást, miszerint a doboz megérkezett én pedig száguldottam amilyen gyorsan csak tudtam. Itthon képekkel dokumentálva kibontottam a dobozt és ujjongtam, ugyanis fantasztikus lett!


!!FIGYELEM!!! A BEJEGYZÉS TOVÁBBI RÉSZE SPOILERT TARTALMAZ, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASANDÓ!!!


A júniusi doboz témája: Az időutazó

A dobozt ismét egy nagy fehér csomagban küldték a védelem érdekében, viszont olyan jól sikerült a biztonság,  hogy alig tudtam kinyitni. A végén már ollóval estem neki, és nagy nehezen kiszabadítottam a barna BubbleBox matricával ellátott dobozt.
Mikor kinyitottam a dobozt, ez a látvány fogadott:
Ez a téma a citromsárga és narancssárga színeket kapta, a töltelékanyag pedig kereppapírból volt. Sooookkal jobb mint az áprilisi, nem ragadt oda mindenhez, nem szóródott szét és még környezetbarát is. 
A képen világosabbnak tűnik, amilyen a valóságban. :D Ez pedig nem más, mint egy könyv alakú fából készült dobozka, ami a nyári emlékek/fényképek tárolására szolgál. Ez volt a második kedvenc elemem a dobozból, nagyon szép és praktikus. ^^ Most már a könyvespolcomat díszíti és a kis könyves leveleimet tárolom benne. Sajnos az összegző kártya túl nagy és nem fér bele. :(
Az édesség remekül el volt rejtve, az előbb említett dobozkában lapult. Igazán nagy meglepetés volt mikor kinyitottam és a sok apró csoki az ölembe hullott. :)
Ezután rögtön egy arany színű borítékon akadt meg a szemem, ami a töltelékből kandikált ki. Ez egy levél a szerzőtől, amiben egy kedves és izgalmas ajánlást fogalmazott meg a regényéhez. Szerintem a levél külseje és csomagolása nagyon szép és elegáns, ráadásul közvetlen és aranyos dolog az írótól. 
Egy viktoriánus hangulatú könyvszütyő került a kezembe, tele cuki cicákkal és szépséges épületekkel. Ugyan nem olyan vastag az anyaga mint az előzőnek, de a funkcióját így is megfelelően elláttam.
A könyv pedig: TAPTARARAAAAP: Benyák Zoltán: Az utolsó emberig című regénye. Ennek különösen örülök, mivel ismét egy hazai szerzőnk könyve került a csomagba. Apró jegyzetekkel volt ellátva az író jóvoltából, ráadásul dedikálta is és egy kis pecsétet is nyomott rá. A könyv már sokszor jött velem szembe, tekintve hogy friss megjelenésű, főleg a borítója fogott meg. 
A júniusi light rajzpályázat győztes alkotása Gulyás Borié lett, amit egy kis könyvjelző formájában láthattunk viszont a regénybe bújtatva. 
A szerző eddigi egyik legismertebb regényéhez A nagy illúzióhoz tervezett egy könyvjelzőt. Szerintem nagyon klassz, kíváncsi vagyok arra a könyvre is. :)
És a következő apróság nem más mint egy kézműves kamilla illatú szappan. Kicsit puskáztam hozzá a papírról, ugyanis feltételeztem ennek is van jelentősége, csak én valamilyen okból nem értem. Így is van, ugyanis a "borostyánkő" elnevezést kapta, amit csak az Outlander rajongók érthetnek. Én nem tartozom közéjük, viszont a szappan illata felettébb kellemes és üdítő.
 következő apróság pedig nem más mint egy kulcs alakú kulcstartódísz a hozzá  tartozó bilétával. Ez az ajándék szintén főleg az Outlander rajongóknak kedvezett, ugyanis ez nem más, mint Lallybroch (nem biztos, hogy pontosan olvastam le a lapról, nagyon össze vannak nyomva a betűk és nem ismerem a szót) kulcsa, amivel eljuthatunk Jamie otthonába. Nekem kifejezetten tetszik, imádom a szép kulcsokat nézegetni és fogdosni. ^^ Kicsit sajnálom is,hogy a mai kulcsok már nem ilyenek. :/
Ki kellett javítanom a fent leírtakat, ugyanis nem a dobozka volt a legkedvencebb elemem, hanem ez a póló. *-* Azóta hogy megkaptam már nagyon sokszor hordtam és imádom! Csak azt sajnálom, hogy nem magyar a felirat. :/ 
És íme az összegző fotó, amin rajta van a doboz teljes tartalma. Nem ez a kép fog felkerülni isnstagramra, csináltam egy másikat amit rögtön ki is rakok, amint közzétettem a bejegyzést. Ha kíváncsinak vagytok arra a fotóra, nézzetek be IDE. ;)
És a végén itt az összegző lapocska, amin fel vannak sorolva a meglepetések. :) Sokkal jobban tetszik mint az áprilisi, nagyon ötletes az elrendezése és a hozzátartozó kis "töltelék szöveg".

Összességében meg vagyok elégedve a csomaggal ismételten. Folyamatosan látni a fejlődést ami nagyon jó. Habár a májusi dobobzt nem tudtam beszerezni, a képek alapján fantasztikusak lettek. :) A fanartok ismét nem álltak hozzám közel, mivel nem olvastam/láttam az Outlandert, viszont annyira meghozta a kedven, hogy  tervezem elolvasni és a sorozatot is elkezdeni nézni. 

A kitöltő anyaggal most nem volt semmi gond, jó volt kutakodni.Amit negatívum ként tudnék említeni, az a póló mérete volt. M-es volt ugyan, de hosszban kicsit nagy volt, és ezt másnál is láttam már. De ennek ellenére nagyon szeretem. <3 Már nagyon kíváncsi vagyok a  júliusi dobozra, bár most azt nem fogom tudni megrendelni de ha minden jól megy az augusztusit igen. (vagy a szeptemberit) :) 

Nektek mi tetszett benne a legjobban? Min javítanátok? Aki rendelt az írja le kommentben a tapasztalatait, ha van kedve. Kíváncsi vagyok, nektek hogy tetszett. :)

A képek kint lesznek az instagram oldalamon is: https://www.instagram.com/ellamara_bookranahn/

Ha van kedvetek, nézzetek be a BubbleBook
oldalaira is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...