2019. március 3., vasárnap

Mit olvasok idén? ~ Várólista 2019

Sziasztok! :)
Mostanában -főleg a karácsonynak köszönhetően- rengeteg könyvem felhalmozódott amit még nem olvastam és néha én is elkeveredek köztük, ezért gondoltam rendszerezem őket több kategóriára bontva és ha már éppen ezzel foglalatoskodom, megosztom veletek is. Fogadjátok sok szeretettel az én 2019-es TBR listámat! :)


!!FIGYELEM, ÉRZELEMKITÖRÉS KÖVETKEZIK!!

Már egy jó ideje nem volt bejegyzés, de innentől most már tényleg igyekszem hozni minimum a heti egyet. Ennek több oka is volt, egyrészt a tanulás. Az emelt történelemre való készülés miatt heti kétszer van 0. órám és három nap vagyok bent még hetedik órában is. Hét közben nem tűnik soknak, de hétvégére valahogy mégis kifáraszt az egész. Ezen kívül még ugye a nyelvvizsgára és minden másra is készülök, viszont most azt hiszem, nem ez a fő indok.
Mondhatni blogger-válságba kerültem. (ha van olvasó válság is.. :D ) Már több mint két éve osztom meg veletek a véleményemet az olvasmányaimról és hozok egyéb apró szösszeneteket, book tag-eket vagy élménybeszámolókat. Ezekkel mindig igyekszem sokat foglalkozni, a minőség pedig elég időigényes. Kezdetben 10-20-an olvastátok a bejegyzéseimet, ez pedig folyamatosan nőtt. Tavaly nyár végére eljutottunk odáig, hogy 100-150 megtekintés szinte mindig volt rajtuk, majd egyszer csak ősz közepére visszaesett 50-re és azóta is akörül mozog. Ez egy kicsit kedvem szegte és reméltem csak átmeneti állapot, de azóta is így vagyunk. 
Sokat gondolkodtam mostanában rajta és rájöttem, hogy bolond vagyok. Mert nem az számít, hiszen az egész oldal célja az olvasásmegszerettetése és az, hogy elmeséljem nektek, én mit gondolok egy adott műről. Szóval most átértékelve, tiszta fejjel újra gőzerővel és lelkesedéssel hozom nektek a posztokat. Köszönöm, hogy velem vagyok és ha csak egy ember is elolvassa a bejegyzéseimet, már megérte megírni! <3

ÉS ENNYI VOLT :)


Na de nem ezért vagyunk itt ma, hanem hogy a könyvekről beszéljünk. Kicsit szégyenlem magam, hogy ilyen sok olvasatlan példányom van. Molyon a saját könyveim olvasottsága jelenleg 81%-on áll ami bár nem vészes, bőven lehetne rajta javítani. De hát ilyen ez a gyűjtögető életmód. :D
A várólistára rátérve egyébként vicces, hogy most jöttem rá, hogy molyon valójában mire is jó. Egész eddig úgy használtam, hogy azokat a könyveket jelöltem be rajta, amiket tudom, hogy hamarosan be fogok szerezi vagy már úton is vannak. Eredeti funkciója szerint pedig az elolvasandó könyvek gyűjtőhelye. Sebaj, én erre egy saját listát csináltam még decemberben, szóval feltaláltam magam és ezzel a lendülettel egy polcot is alkottam azoknak a könyveknek, amik sorozatrészek és majd akkor olvasom el őket, ha az összes részüket beszereztem, mert különállóan nem olvashatók, vagy szimplán csak nem akarok magamnak spoilerezni. Így összegyűlt nagyjából 30 könyvem, amit egy pár szóban bemutatnék nektek. :)

Az első kategória pedig az OLVASATLAN KÖNYVEK (20)


Igen, ez mind az lenne. 20 db. Nem raktam rá a képre egyébként a jelenlegi olvasmányomat, ami nem már, mint Lana Millan: Raziel c. regénye, ami tavaly áprilisban jelent meg és azóta halogatom. Ha jól tudom, ez az a könyv, amit a legrégebben szereztem be és még nem olvastam el, úgyhogy az olvasatlan könyveim kb. tavaly májustól kezdődnek csak. Azt hiszem, ez is haladásnak számít. Egyszer korábban már neki akartam állni, de valahogy mégsem vitt rá a lélek és félreraktam. Úgy látszik mindenkinek eljön a saját ideje. :)


Az első csoport ezen belül: a Könyvmolyképző kiadós könyvek (beszerzési időrendben)


  • Colleen Hoover: Slammed - Szívcsapás
  • Colleen Hoover: Point of Retreat - Visszavonuló
  • Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok!
  • Mia Sheridan: Leo's Chance- Leo esélye
  • Rácz-Stefán Tibor: Kapcsolatpróba
  • Rick Riordan: Az Olimposz vére
  • Séverine Vidal-Manu Causse: Bicebóca szívek
  • Colleen Hoover: This Girl - Ez a lány
  • J. Lynn: Wait for You - Várok rád
  • J. Lynn: Trust in me - Bízz bennem
  • Katie McGarry: Pushing the Limits - Feszülő húr



A második csoport pedig: minden, ami nem KmK (beszerzési időrendben)



  • Oscar Wilde: A boldog herceg
  • Benyák Zoltán: Az utolsó emberig
  • Ashley Woodfolk: Ami utánad maradt
  • Anne L. Green: A remény hajnala
  • Tomcsik Nóra: Az új idők hősei
  • Margaret Atwood: A szolgálólány meséje
  • Neil Gaiman: Sosehol




A második kategória: majd elolvasom, ha minden része meglesz (10)


Ők már jóval kevesebben vannak és a felét a Végzet ereklyéi sorozat teszi ki. Igen, jogosan felmerülhet bennetek a kérdés, hogy mit keres itt a Tél jegyesei és a két Sophie Jackson könyv mikor simán olvashatnám már őket ha akarnám. Az a helyzet, hogy az Egy őrült pillanat fele a második rész kiegészítője, a harmadiknál pedig szimplán csak nem szeretném véletlen se spoilerezni magamnak. A tél jegyeseinek pedig ugyan kijött már a második része, a harmadik az idei év elejére várható, így azt mindenképpen meg szeretném várni, mielőtt nekiállok olvasni, nehogy úgy járjak, mint az ACOTAR-ral és két idegőrlő hónapot kelljen várnom. 


Első csoport: a Könyvmolyképző Kiadós könyvek

  • Cassandra Clare: Csontváros
  • Cassandra Clare: Hamuváros
  • Cassandra Clare: Üvegváros
  • Cassandra Clare: Bukott angyalok városa
  • Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa
  • Sarah J. Maas: Crown of Midnight - Éjkorona
  • A. Meredith Walters: Light in the Shadows - Fény az éjszakában



Második csoport: minden, ami nem KmK:

  • Sophie Jackson: Egy őrült pillanat
  • Sophie Jackson: Egy lépés feléd
  • Christelle Dabos: A tél jegyesei




És a végére is érünk ennek a kis összegző bejegyzésnek. Ezek a könyvek azok, amiket idén mindenképpen tervezek elolvasni/beszerezni a többi részüket, hogy olvashassam már. :) Ti olvastátok már ezek közül valamelyiket? Ha igen, mi a véleményetek róla? Mit ajánlanátok a következő olvasmányomnak? :)

Köszönöm, hogy velem tartottatok! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...