2018. február 13., kedd

Bálint-napi könyvajánló


Sziasztok! :)
Bizonyára sokan tudjátok mindenki tudja, hogy holnap lesz Valentin nap, amit mi magyarok sokszor direkt Bálint-napnak hívunk és vagy megünnepeljük vagy távolról elkerüljük. Mondjuk nem mint ha az utóbbi lehetséges lenne a mai világban. :D

Mindenki másképp viszonyul hozzá, de általában a két véglet van jelen. Instagramon csináltam egy szavazást, melynek az lett az eredménye, hogy a válaszolók csupán 14%-a szereti, míg 86% utálja.
Én személy szerint sehogy nem vagyok vele. Nem rajongok érte különösebben, de a páromat mindig megajándékozom valami aprósággal. Úgy vélem, a szerelmet minden nap meg lehet ünnepelni. :)

Azért persze az ember igyekszik a dolgok jó oldalát nézni. Ebben az időszakban minden a romantika körül forog, cuki plüssállatokkal vannak tele a polcok amiket lehet ölelgetni, ráadásul a könyveket sem hagyják ki a sorból. Minden kiadó kedvezményesen adja a legszerelmesebb regényeit, ami mellé sokszor még ajándék is jár. Ennek köszönhetően sok rejtett gyöngyszemet is fel lehet fedezni, ami eddig elkerült a figyelmünket.

A könyvvásárlásból természetesen én sem maradtam ki. Idén is rendeltem a Könyvmolyképzőtől, valamint megleptem magam az Álomgyár Kiadó egyik szépségével is. :)


Penelope Ward könyvét a kedvesemtől kaptam, a Lenyűgöző megváltás pedig szintén tőlem nekem. :D Az ajándék könyv a Szelídíts meg volt, amiről már sok jót hallottam és most végre én is elolvashatom majd. A pufi cukiság pedig az új plüssállatom. ^^


Anne L. Green könyve a Tescoban jött velem szembe. Mivel már olyan rég óta kíváncsi voltam rá, képtelen voltam otthagyni. Ez volt a nap fénypontja amellett, hogy én vezettem el a Tescoba, amit  sikerként könyveltem el. :)

Na de ha már könyvajánlót ígértem, hozok is pár romantikus regényt, amik nekem is nagyon bejöttek és a hangolódásra is tökéletesek.

Az időtlen szerelem trilógia tökéletes a fantasy-romantika páros kedvelőinek. 

Őszinte, vad szívbemarkoló és persze romantikus. 

Mindenkinek ajánlom figyelmébe, egy igazi kincs. A borító megtévesztő. 

A véleményem egyszer már leírtam róla de szerintem elég ha annyit mondok, megéri elolvasni. Itt sem szabad hinni a külsőnek.

Aki filmen látta, azt sok meglepetés nem érte. Ha szeretted, papír formájában egyenesen imádni fogod.

Hogy az anti-romantikusok se maradjanak ki. Nem tocsog a nyáltól, mégis tökéletes.


Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ők azok, akikben sok a romantika de valami plusz is megtalálható, ami még különlegesebbé teszi. :) Remélem ez a random kis bejegyzés elnyerte a tetszéseteket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...