2018. február 11., vasárnap

Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss – Perzselő csók (Komor elemek 1.)







Könyvértékelés











Sziasztok! :)
Ma Jennifer L. Armentrout tavaly év végén magyarul megjelent könyvét hoztam el nektek. Már szemezgettem vele mikor megjelent, de valamiért mégsem vettem meg. Viszont a karácsonyra kapott könyvmolyképzős Reader Suprise csomagomban ez a szépség lapult, így végül mégis a polcomon landolt a kötet. Nagyon bíztam benne, hogy ismét egy fantasztikus történetet kapok, az értékelések és a fülszöveg alapján jónak ígérkezett. És hogy csalódtam-e?  Mindjárt meglátjátok. ;)

A KÖNYVRŐL


Az első csók az utolsó lehet.
A tizenhét éves Layla nem vágyik másra, csak normális életre. Szeretne beilleszkedni az iskolában, és rendes randira menni a dögös Zayne-nel, akibe egy örökkévalóság óta bele van zúgva. Az a gond, hogy Zayne úgy bánik Laylával, akár a kishúgával – ráadásul a lány élete csöppet sem normális. Layla félig démon, félig gorgó, és olyan képességekkel rendelkezik, mint senki más. És bár Zayne őrző, azaz a gorgók közé tartozik, akiknek feladata a démonok levadászása és az emberek védelme, Layla csókja megölne bárkit, akinek lelke van – beleértve Zayne-t is.
Aztán a lány megismerkedik Rothtal: a tetovált, pokolian szexi démonnal, aki azt állítja, hogy minden titkát ismeri. Layla tudja, hogy távol kéne tartania magát tőle, de nehéz ellenállni a kísértésnek, amikor ezzel a fiúval végre nem akadály a csókolózás. Ha megbízik Rothban, azzal végleg tönkreteheti az esélyeit Zayne-nél, miközben árulónak bélyegezheti az őrzők családja, akik felnevelték. Ám miután Layla egy erőszakos démon-összeesküvés kellős közepén találja magát, az ellenség csókja egyszeriben semmiségnek tűnik a közelgő világvégéhez képest.

Megjelenés:2017    Oldalszám:480   Szemszög: E/1  Kiadó: Könyvmolyképző

A BORÍTÓRÓL

Minden rajta van, de mégsem estek túlzásba. A fehér-vörös párosítás nagyon jól mutat, kicsit minimalista hangulatot ad az egésznek. Roth fején a felirat kissé furcsán mutat, de nem ront sokat az összképen. Viszont Layla haja nagyon hosszú a történetben, a képen szereplő lányé ha a szemem nem csal pedig rövid. De persze ez lényegtelen, csak nekem tűnnek fel az ilyen bugyuta apróságok. :D

A TÖRTÉNETRŐL

Teljesen a hatalmába kerített. Nem is tudom, mit mondhatnék. Minden könyv másként érinti meg az embert, de J.L.Armentrout könyvei mindig ugyanazt váltják ki belőlem. Valami elmondhatatlant. Sokszor sírtam könyvön, eléggé érzékeny típus vagyok na, de így legutóbb Katy és Daemon történetén könnyeztem. Egy másodperc alatt képes volt olyan fordulatot venni minden.... mire az utolsó oldalhoz értem, a pólóm is átázott. Fél órája sincs, hogy becsuktam, szóval ez egy hirtelen felindulásból született poszt lesz. Ilyet nem is tudom, mikor csináltam utoljára (vagy csináltam e egyáltalán), de remélem, nem lesz olyan borzasztó.

A PARADISE CITY-t mindenképp hallgassátok meg most, vagy akár olvasás előtt/után. Ne kérdezzetek semmit, csak csináljátok. Már nekem is fél órája szól folyamatosra állítva a fülemben.


A karakterek sem elhanyagolhatóak, de itt most a hangsúly inkább a sztorin van. Ismét egy csodálatosan felépített fantasy-val van dolgunk. A világ, amit az írónő megalkotott, már kezdetben is érdekfeszítő. Az átlagosba épített bele különlegeset, mitológiai/bibliai lényekkel és történetekkel. Bevallom, engem mindig jobban vonzottak kicsit azok a történetek, ahol a valóságba szövik bele a különleges elemeket, nem pedig egy teljesen új világot építenek fel. A cselekmény jól kidolgozott, a megfelelő mennyiségű homály fedi a történéseket.

Azt kell hogy mondjam, nem teljesen értem a címválasztás, de lehet, hogy csak a magyar fordítását nem érzem helyén valónak a történethez. Érthető miért, nem is azzal van problémám, hogy nincs köze hozzá, csak mint ha ennél lenne fontosabb, jelentősebb dolog is. Persze ez csak az én fura meglátásom. Remélem azért értitek, mire gondolok. :D 

A humorát egyszerűen imádtam. Tipikus Jennifer könyveire jellemző: piszkos, gúnyolódó de még is vicces. :3
A sztori izgalmas és fordulatos, nem igazán számítottam előre a dolgokra. A leírást helyenként kissé soknak találtam, voltak kihagyható fél oldalak. Amit ki is hagytam, mivel nem bírom a stresszt és mindig rögtön tudni akarom, mi történik. Viszont az események nekem kicsit lassan haladtak.Feltételezem azért, mert ez még csak az első, úgymond "ismerkedős" rész. Remélem a másik kettőben gyorsítunk a tempón.

A karakterek jól ki voltak dolgozva, megvolt a maguk különleges személyisége.
Layla. Azt kell mondjam, az ő karaktere eléggé idegesített. Éterem én, hogy kell egy védelemre szoruló béna lány, de egy kicsit lehetett volna tökösebb. A könyv végére szerencsére javult a helyzet, remélem ezután is a sarkára tud majd állni és harcolni magáért és az igazságért. A szerelmi háromszöget nem szerettem. Miért kell mindent hátrébb tolni valami olyan miatt, ami eleve halálra van ítélve? Tudják ők is, mégis csak a dráma megy.
Roth. Félek, beleszerettem. Valaki, akinek nem is lehetnének érzései, a legerősebb érzelmet táplálja Layla iránt. Tényleg bármit megadna érte, és képes megváltozni ha kell. Le se tudok írni mindent, annyira imádom. ^^
Bambi. Nagyon a szívemhez nőtt. <3
Zayn. A háromszög másik eleme. Őt sem igazán értettem, miért nem próbál továbblépni. Nem gyötörheti magát egy életen át. Ha pedig tényleg annyira szereti, próbálja a lány érdekei nézni és segíteni neki. Ezen kívül csíptem. :D Tipikus jófiú.

A vége összetörte a szívem. Rég zokogtam már könyvön ennyit. Nem olyan durván, de azért erősen függő vége van. Nem tudom, hogy fogom kibírni a következőig. Már most tűkön ülve várom a második részt!
Egy szó mint száz, engem teljesen elbűvölt. Sikerült előhoznia belőlem az őrült rajongó énemet. Remélem a következő rész még ezt is felül múlja majd. :)

🌟  🌟  🌟  🌟  🌟

EGY KIS KEDVCSINÁLÓ

"– Piercing van a nyelvedben – mondtam bárgyún.

Huncut fény csillant a szemében.

– Máshol is van rajtam piercing.

Fel sem fogtam igazán a szavait. Egyszeriben olyan dühös lettem, hogy azt hittem, menten szétrobban a fejem. Ez a démon merészelt megcsókolni. Én én még élveztem is?! Azt sem tudtam, kire haragudjak jobban: Rothra vagy saját magamra az áruló testem miatt.

De várjunk… vajon hol lehetett még rajta piercing? Az utóbbi kérdés nyomán az elmémet elborították a mocskosabbnál mocskosabb gondolatok, és ettől még haragosabb lettem."

"– Miért ne lennél… tökéletes, pont úgy, ahogy vagy?

A szememet forgattam.

– Na, ezt tuti, a Bridget Jones naplójából szedted."

"– Így jár, aki rohadék – mondta Roth, majd visszarántotta a karját. Hosszú, véres-csontos valami lógott a kezében: Petr gerince. – És ez jár annak, aki bántani meri Bambit."
AJÁNLANÁM?

IGEN IGEN IGEN! Ha szeretted az írónő könyveit, ebben sem fogsz csalódni. Ha még nem olvastál tőle, de szereted a fantasztikus, fordulatos, romantikus könyveket, akkor ezt mindenképp olvasd el. Úgy gondolom, már mindent elmondtam róla fent, amit lehet. :D Ha meghoztam hozzá a kedved, ne habozz kézbe venni. Ígérem, nem fogsz csalódni! ;)

1 megjegyzés:

  1. A tavalyi év egyik hatalmas kedvence volt, a Luxen sorozatot is olvastam, de ez valami fantasztikus, alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...