2018. november 4., vasárnap

BubbleBook Box ~ 2018 írói csomag

Sziasztok! :)


Ma ismét egy unboxing bejegyzéssel érkeztem, ahol megmutatom a BubbleBook első írói csomagjának tartalmát rövidke véleményemmel fűszerezve. Már valószínűleg mindenki megkapta, így remélem nem spoilerezek már el semmit. Tudom, hogy nem egy szokásos doboz, de úgy gondoltam, ennek ellenére is megérdemli azt a bánásmódot, amit a többi. (Ha valaki még esetleg nem hallott volna róluk, az első ilyen bejegyzésemben írtam róluk amit ITT tudtok elolvasni. :) ) 

Mióta tavaly novemberben megkaptam és elolvastam Rácz-Stefán Tibor: Mikrofonpróba c. könyvét, folyamatosan követem a munkásságát. Persze előtte is sokat hallottam a könyveiről és figyeltem a blogját, de korábban nem olvastam egy művét sem. A Mikrofonpróba folytatása épp most van előkészületben, viszont egy másik könyve egy hónapja jelent meg. Korábban is nézegettem már az idézeteket, hogy miről szól és igen, már akkor megvett magának. Tervben volt a beszerzése, majd egyik nap szeptemberben megláttam a BubbleBook bejegyzését, ami egy írói dobozról szólt ezzel a könyvvel. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy amint hazaértem, már meg is rendeltem és tűkön ülve vártam az újabb híreket óla. Hétfőn hajnalban (bár az már kedd hajnal volt) megkaptam az e-mailt és szerdán a csomagot is. Mi volt benne? Görgessetek lejjebb, és megtudjátok! ;)


!!FIGYELEM!!! A BEJEGYZÉS TOVÁBBI RÉSZE SPOILERT TARTALMAZ, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASANDÓ!!!


Az írói doboz témája: Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok c. könyve

A dobozt ismét egy nagy fehér csomagban küldték a védelem érdekében, ami még mindig egy szuper dolog, bár nem a legegyszerűbb kihámozni belőle a dobozt. A matrica ismét nem a szokásos színt viselte: mivel nem light vagy dark doboz ezért a téma színéhez kapcsolóan lila volt. Miután kibontottam,ez a látvány fogadott:
A kártya hátoldalát természetesen nem olvastam el rögtön, így most is a bejegyzés végén láthatjátok majd. Nagyon szép a lilás színvilága, örülök, hogy végre nem piros minden. :D
Az első dolog amit találtam, az egy üvegnyi forró csoki volt házi pillecukorral ráadásul. Elméletileg a könyvben többször is isznak ilyet, de még ha nem is kapcsolódik, akkor szuper ajándék, hisz ki ne szeretne ősszel forrócsokit kortyolgatni? :)
Ami ezután jött, annak különösen örültem, ráadásul imádom az illatát. A könyvben fontos szerepet játszik az orgona is, ezért mi is kaptunk egy ilyen illatú szappant. Elmondhatatlanul örültem mikor kinyitottam a dobozt és megcsapott az orgonaillat ami mindent átjárt. Azóta is a szobámban tartom. :)
A szappan után egy kis notesz akadt a kezembe, ami a papír szerint egyébként egy napló. Mindenki csomagjában más színű és mintájú lapult, de én nagyon örülök, hogy ezt kaptam, mert csodaszép. Különösen tetszik, hogy a lapok kívülről is mintásak.
Az utolsó apróságot alig bírtam kibogozni a dobozból, de megérte a sok szenvedést, mert egy nagyon szép fényképtartó zsinórt szabadítottam ki. A történetben ennek is fontos szerepe van, Lillának is van egy ilyen zsinórja, amire a képeket rakja fel. Ha jól láttam, ez is mindenkinél más színű volt. Még gondolkodom, hogy hova tudnám kirakni, de mindenképp szeretném használatba venni.
Mielőtt kiszedtem volna a könyvet, egy szerzői levél akadt a kezembe. Ezen kívül ahogy azt már megszokhattuk, kis írói jegyzetekkel volt ellátva a könyv, bár most nem jegyzetlapokra volt írva.
És a könyv. Most ugyebár nem volt meglepetés, de így is ugyanúgy örültem neki. Azt viszont picit sajnáltam, hogy már október elején megjelent a dobozt viszont csak a hónap végén kaptuk meg. Igen, néha totál elfelejtem, hogy már november van. Viszont kárpótolt, hogy névre szólóan dedikálta az összeset a szerző.
A könyvben lapult még egy meglepetés: Tibor korábbi köteteihez tartozó könyvjelzőket is rakott bele, ráadásul azokat is dedikálva. :) Bár jó lett volna, ha ehhez is találok egyet.
És akkor egy csoportkép zárásul:
Összességében meg vagyok elégedve a csomaggal, mint általában. Még nem volt dolgom írói dobozzal de örülök, hogy ez lett az első. :) Aminek még örültem, hogy az ajándékok a történethez kapcsolódtak és nem csak úgy bele lettek pakolva, hanem mindennek megvan a szerepe és a jelentősége.

A kitöltő anyag most a forrócsoki üvege miatt a szokásostól eltérően hungarocel volt azt hiszem, amit kicsit sajnáltam, de hát inkább, mint hogy összetörjön az egész, beterítve vele minden mást. :) Negatívumot nem is tudok mondani. Amit fentebb elmondtam, abban azt hiszem, minden benne van.

Nektek mi tetszett benne a legjobban? Mit hiányoltatok belőle? Min javítanátok? Aki rendelt az írja le kommentben a tapasztalatait, ha van kedve. Kíváncsi vagyok, nektek hogy tetszett. :)

A képek kint lesznek az instagram oldalamon is: https://www.instagram.com/ellamara_bookranahn/

Ha van kedvetek, nézzetek be a BubbleBook
oldalaira is. :)

Egyébként a decemberi csomagokat már november 9.-étől lehet majd rendelni. ;)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Olvasgatom a blogodat, mióta a nyereményjáték során rátaláltam. :) (A hópelyhek ahogy az egeret húzom zseniálisak!!!) Ez a bejegyzés tetszett nagyon, mert a könyves dobozokkal bizonytalanságban vagyok, hogy megéri vagy nem éri meg (mert ugyebár annyira nem olcsó), de nagyon jó olvasni arról, hogy mik szoktak benne lenni, hogy mire számítson az ember. Köszönöm, hogy megmutattad, szívesen olvasnék még hasonló bejegyzéseket. :)
    Üdv,
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy neked is tetszik! ^^ Én is imádom a hópelyheket, szerintem nagyon jól fel tudják dobni az oldalt. Valóban sokszor elég nagy a dilemma ezekkel a dobozokkal kapcsolatban, de azt kell hogy mondjam, legtöbbször azért megéri mert szuper dolgok lapulnak a dobozokban. Elég sokféle témával szoktak előállni, így mindenkinek rudnak kicsit kedvezni.
      Ha minden jól megy, nagyjából két hét múlva jön a karácsonyi doboz és arról is érkezik majd egy bejegyzés. :)

      Ellamara

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...