2019. január 7., hétfő

TOP 10 , avagy a legjobb olvasmányaim a 2018-as évből

Sziasztok! :)
Igen, én még csak most hoztam a tavalyi összefoglalót. :D Vagyis nem összefoglaló, hiszen "csak " azokról a könyvekről fogok beszélni, amiket a múlt évben olvastam és igazán nagy hatással voltak rám. Ebből egyébként három sorozat, aminek a részeit számláláskor külön vettem, itt viszont összefoglalóan fogok róluk írni. Mindegyiket egyformán imádtam, de ha kéne, egyet tudnék kiemelni, ami mindent vitt. Őt láthatjátok majd legutoljára. :)


Jennifer L. Armentrout: Perzselő csók 1.-2.

Az első résszel kezdtem és a másodikkal zártam az évet. Igaz, az első rész függővége után alig bírtam magammal, de hát nem volt mit tenni. Nagyon megszerettem az egész világot és a szereplőket is, egyszerűen fantasztikus az egész! Minden megvan benne ami egy remek YA romantikus-fantasyhoz kell, sőt, még több is.


Erin Watt: Papírhercegnő 1.-2.-3.

Szintén szerelem volt első olvasásra. Sok negatív kritikát hallottam róla amiknek nem mondanám, hogy nincs alapjuk. De én minden hibája ellenére imádtam a történetet, szinte mindegyiket 2 óra alatt végeztem ki. Tele van izgalommal és érzelmeken, egyszerűen olvastatja magát. Alig várom már az utolsó két részt, ahol végre Easten-é a főszerep! *-*


Neal Stephenson-Nicole Galland: A D.O.D.O. felemelkedése és bukása

Őt a könyvfesztiválon szereztem be, de már a megjelenése előtt belehabarodtam a borítójába. A sztori is nagyon izgalmasnak ígérkezett, szóval gondoltam: miért is ne? Azt kell hogy mondjam, egyáltalán nem bántam meg a döntésemet. Ez volt az első sci-fi amit olvastam és elindított bennem valamiféle kíváncsiságot a hasonló témájú könyvek irányába. Nemcsak segített kilépni a komfortzónámból, de egy szuper és érdekes, elgondolkodtató történettel gazdagított. 


Ernest Cline: Ready Player One

A D.O.D.O. után ez volt a második Sci-fim, bár ezt már akkor tudtam, hogy el kell olvasnom, mikor év elején megnéztem a filmet ami teljesen magával ragadott. A látványvilága és a sztori is elképesztő volt, az egyik legjobb moziélményem. A könyv merőben másabb, ám ez egyáltalán nem gond, mindkét sztori eszméletlen és megvan a mondanivalója, amit szórakoztató és befogadható köntösbe tudott csomagolni az író.


Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám

Sokáig halogattam az olvasását, mert féltem tőle. Tudtam, hogy az első rész milyen hatással volt rám és tudtam, hogy ez is hasonló lesz. Persze ez egyáltalán nem gond, mert azt is imádtam, viszont nagyon nehéz témája van és bár remekül meg van írva, mégiscsak az ember szívén hagyja a nyomát. Mindenkinek csak ajánlani tudom, egyszer az életben muszáj elolvasni és elgondolkodni rajta. 


Sarah J. Mass: A Court Of Thorns And Roses - Tüskék és rózsák udvara 1.-2.

És igen, az abszolút kedvenc, az év felfedezettje. Azt hiszem mindent elárul ha azt mondom, hogy ugyanannyira szeretem mint Percy-t. Még a nyáron megvettem mindkét részt, mert már sok helyen láttam és csak jókat hallottam róla, viszont legnagyobb szerencsémre csak ősszel olvastam el. Nem bírtam volna ki, ha mégtöbbet kell várnom az utolsó részre. Így se tudom, hogy bírom majd ki 15.-ig. Kicsit nehezen indult az első rész a hoszzú felvezetés miatt, de aztán felpörögtek az események és csak kapkodtam a fejem. A vége pedig tökéletes, egyáltaán nem függő vég lett. Na erre jött a második rész ami azt mondta hogy akkor most állj, 216702°-al megcsavarta a történetet és azta.. :o A vége pedig igazán nagy kegyetlenség volt az írónőtől. Akkor megszakadt a szívem, és azóta is várja a harmadik részt, ami majd talán befoltozza.

Ti olvastátok valamelyiket? Mik voltak a kedvenc könyveitek 2018-ban? ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...