2019. április 24., szerda

Bosszúállók Book Tag

Sziasztok! :)
Ma ismét egy book tag-gel érkeztem, ami már egy jó ideje nem volt a blogon. Most sem volt előre betervezve, viszont nemrég láttam Matilda csatornáján ezt a kihívást, és gondoltam, ha egyszer úgyis ma megyek a moziban megnézni a Végjátékot, miért is ne hoznám el nektek a Bosszúállókat egy könyves tag keretében?
Egyébként el sem tudom mondani, mennyire be vagyok már zsongva miatta! *-* Nemrég végre megnéztem A Hangya és a Darázs-t is, ezzel pedig kipipáltam az utolsó olyan Marvel filmet is, amit még nem láttam és ebbe az univerzumba tartozik. Rengeteg teória van, hogy mi lesz a film végkimenetele és mi történik majd a szereplőkkel, de én azért remélem, hogy Kapitány és Vasember is megkapja azt a befejezést, ami nekik jár. :)
Kezeket fel, aki szintén hasonló cipőben jár! Nektek van ötletetek a lezárással kapcsolatban? Ki a kedvenc Bosszúállótok? Gyertek, és beszélgessünk a kommentekben! :)
1. Vasember ~ Egy könyv, ami megnevettetett. 

Kevés könyv van, ami igazán meg tud nevettetni. Sok történetnek persze, imádom a humorát, de olyan, amin hangosan is nevetek az már sokkal ritkább. Leiner Laura könyvei szinte kivétel nélkül idetartoznak, most viszont hogy mást is bemutassak, ennek a kategóriának a győztese J. Lynn: Wait for You - Várok rád c. regénye lesz. Imádtam Cam vicces és cuki beszólásait, de azért Avery se volt semmi a stílusával. :D

2. Amerika kapitány ~ Egy könyv pozitív üzenettel. 

Olyan, ami nem csak tanulságos, hanem egyértelműen pozitív üzenete is van az nem más, mint Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok! c. könyve. Igazán szerencsésnek és boldognak éreztem magam az elolvasása után, bár folytak a könnyeim. Lilla annyi idős mint én, mégis teljesen más (érthetően) a gondolkodásmódja. Nagyon bölcs gondolatai és tettei vannak, amivel mások életét tudja megjavítani. Szeretnék olyan erős és pozitív lenni, mint ő. 

3. Fekete özvegy ~ Egy könyv kick-ass női főszereplővel. 

Egyértelműen Feyre! ^^ (Sarah J. Maas: ACOTAR sorozat)  Ő is hihetetlenül erős minden ellenére, amin keresztül kellett mennie. A szerettei számára az elsők és legfontosabbak, mindent megtenne értük. Ezen kívül hihetetlenül bátor és belevaló, de láthatjuk a gyengébb oldalát is, mert hát az is ugyanúgy van mindenkinek. Mondjuk Rhys sajnos csak neki van. :/

4. Sólyomszem ~ Egy alulértékelt könyv, amit szeretnél, ha többen olvasnának. 

Tomcsik Nóra: Változások kora sorozata, amit szívem szerint mindenki kezébe adnék. Izgalmas, teli van kalandokkal és érzelmekkel. Úgy kalauzol vissza régebbi időkbe, hogy észre sem vesszük. Ezentúl persze sokat tanulhatunk belőle a családról, szerelemről és magáról az életről. A szereplők is (többnyire) szerethetőek, a tájleírások pedig annyira jól mennek az írónőnek, hogy még most is simán magam elé tudom képzelni a helyszíneket, pedig lassan egy éve olvastam a 2. részt. :D

5. Hulk ~ Egy könyv, ami hihetetlenül feldühített. 

Igen, most nem a megszokott Lányok regénye van terítéken, hanem egy olyan könyv, ami igazán kihozott a sodromból. Ez pedig nem más, mint Tara Sivec-től a Csábítások és csemegék. Mindenki dicsérte, hogy mennyire vicces meg tök jó a sztori, bala bla bla.. Még csak a felénél jártam, de csalódott voltam és legszívesebben a falhoz vágtam volna. Főleg azért kezdtem bele, mert mindenki a humorát dicsérte de szerintem borzalmasan alpári. Annyira erőltetett, ahogy valódinak próbál látszani... A sztoriról és a szereplőkről pedig inkább ne is beszéljünk.. :D Elolvastam aztán a másik felét is, ami sokkal jobb volt mint az első. Igaz, hogy csak azok a jelenetek voltak szórakoztatóak, ahol a kissrác is ott volt, de mérföldekkel jobb mint az első fele. Talán csak azért, mert nem a nyavalygásukról vagy az erőltetett poénokról és szituációkról szólt.


6. Thor ~ Egy könyves karakter, akinek csodálod az erejét. 

Ide egy olyan sorozat kerül, amiről meglepően keveset esik szó a blogon annak ellenére, hogy az egyik kedvencem. Ez pedig nem más, mint Kiera Cass: Párválasztó könyvei. Mindig is csodáltam America-t a kitartásáért és erejéért (meg persze a csodaszép hajáért). Annyi minden történt vele és mégis helyt tudott állni. Kár, hogy nem lesz több része. :(


Bónusz: Loki ~ Egy könyves csavar, ami meglepett.

Ohh, Loki. *-* Igen, ő a kedvenc "rosszfiúm". Én mondjuk őt is alulértékeltnek mondanám, csakúgy, mint szegény Sólyomszemet. Na de most ne róluk beszéljünk, hanem az eddig olvasott legnagyobb könyves csavaromról, ami nem más, mint Kerstin Gier: Smaragdzöld c. könyve, az Időtlen szerelem trilógia záró része. Mikor a végén kiderültek a dolgok..hát az engem teljesen ledöbbentett. Egyáltalán nem számítottam rá, még az olvasása közben sem. Kíváncsi vagyok, lesz e más, ami majd ezt überelni tudja. :)



A kihívást bárki szabadon viheti, aki csak szeretné! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...