2019. április 18., csütörtök

BubbleBook Box ~ 2019 áprilisi dark csomag

Sziasztok! :)

Ma ismét egy unboxing bejegyzéssel érkeztem, ahol megmutatom a BubbleBook áprilisi dark csomagjának tartalmát rövidke véleményemmel fűszerezve. Ha valaki még esetleg nem hallott volna róluk, az első ilyen bejegyzésemben írtam róluk amit ITT tudtok elolvasni. :)

Legutóbb a Karácsonyi dobozt rendeltem meg tavaly, azóta csak szemezgettem velük. Most viszont ahogy megláttam a témát, tudtam, hogy nekem ez kell. Egy ideje már egyre jobban érdekelnek a sci-fi történetek, szóval gondoltam meglepem magam egy olyannal, ami még nekem is meglepetés lesz. Mint utólag észrevettem hard sci-fi, ami nem igazán tudom miben különbözik a simától, bár a regény fülszövege alapján lenne tippem. Ezúttal egyáltalán nem tudtam melyik regény lapulhat a dobozban, bár a Könyvfesztivál miatt folyamatosan a megjelenéseket bámulom, a találgatásokat pedig nagy ívből kerültem.Egyébként ez az első dark dobozom, szóval ha lehet duplán izgatott voltam a kibontásakor. Ezek is nagyon szuperek szoktak lenni, szóval bizakodva bontogattam a csomagot. :)


!!!FIGYELEM!!! A BEJEGYZÉS TOVÁBBI RÉSZE SPOILERT TARTALMAZ, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASANDÓ!!!



Az áprilisi dark doboz témája: A Földön kívül


A dobozt most nem nagy fehér borítékban küldték, hanem egy ilyen műanyag csomagolásban. Ezúttal szerencsére nem lett semmi baja szállítás közben, viszont a csomagolása meglepett. Igen, tudom, hogy már láttam párszor mert egy jó ideje ilyen, mégis más volt a kezemben tartani mint unboxing videón látni. Mikor kibontottam a dobozt, a témakártya fogadott.
Ezután az első amit kihalásztam a Fordítói ajánlás volt. Persze nem olvastam el rögtön, csak mikor már pakoltam el a doboz tartalmát. Bár nem feltétlenül derült volna ki számomra ebből, hogy melyik regényről is van szó.
Ezután egy iszonyatosan cuki kis Űrlényes kitűző akadt a kezembe, ami nagyon aranyos és az egyik kedvencem is lett, hiszen odavagyok a kitűzőkért. Ma már viseltem is, viszont én táskára és egyéb dolgokra nem merem rápakolni mert félek, hogy elhagyom. :D
Majd egy kis Felvarró következett, aminek a felirata is eléggé találó. Nem raktam még rá ruhámra hasonlót, de szerintem ő fel fog kerülni az egyik felsőmre. Kicsit túl színes nekem, de egy fekete pólóhoz tökéletes.
A könyvhöz tartozó Könyvjelző jött ezután, ami hasonlóan szép mintával rendelkezik, mint a témakártya. Aminek nagyon örülök, hogy tökéletesen belepasszol a könyvbe és sehol nem lóg ki. Bár az anyaga elég erősnek tűnik, szóval csak nem esik olyan könnyen baja.
Utána egy kis tégely akadt a kezembe, ami egy Vegán, graprefruit illatú szappan volt, mint utólag kiderült. Először kicsit sokat szenvedtem a tető lecsavarásával, de a fantasztikus illat és a csodaszép színkombináció mindenért kárpótolt. Biztosan használom majd később, de most még csak szagolgatom egy ideig. 
És ezután már a könyv jött, ami nem más volt, mint Octavia E. Butler: Hajnal c. regénye volt. Korábban még sosem hallottam róla, de a fülszöveg alapján nem lehet rossz. Még nem olvastam hasonló könyvet, de remélem tetszeni fog és egyre több sci-fi-t olvasok majd. Elnézést a képért, de ilyen a borítója és nem tudtam úgy fotózni, hogy ne legyek rajta. :D
Csak ezután következett a Könyvszütyő, ami nagyin menő matekos képletes mintájú, ráadásul még bélelt is. Azt hiszem, új kedvenc könyvszütyőt avattam. Az éppen olvasandó könyvemet pedig rögtön át is pakoltam bele és ma már ebben cipeltem magammal.
Legvégül pedig a doboz utolsó elemét szedtem ki, a Jegyzetfüzetet, ami szintén ufo-mintájú és nagyon tuti szöveg van rajta zöld színnel. Itt nem is tudom, miért nem az volt az első dolgom, hogy leszedjem a fóliát róla...utólag persze észrevettem, hogy így én is rákerültem a képre, de sebaj. :D 
És persze az Összegző lapocska sem maradhat ki, amit szokás szerint csak a végén olvastam el :)
Valamint az elengedhetetlen csoportkép. Az instagram oldalamra nem ez kerül majd ki, oda csak holnap fogom kirakni a finomított csoportképet. :)

Összességében szerintem nagyon jól sikerült ez a csomag is, ráadásul minden elemét tudom majd használni valahogy. A kedvenc elemeim egyértelműen a kitűző és a könyvszütyő. ^^ Örülök, hogy erre a hónapra nem a light, hanem a dark csomagot rendeltem.Persze az is szuper lett, de ez nagyon nagyon csúcs! Igen, még egy nap elteltével is ugyanolyan izgatott vagyok, mint ha csak most bontottam volna ki. :D 

A kitöltő anyag most is hungarocell volt ami persze praktikus és remek védelmet biztosít, mégis hiányzik egy kicsit a kreppapír szerű cucc. :) Negatívum? Hmm...nehéz kérdés. Mindennel meg voltam elégedve, ami benne volt. Az viszont furcsa volt, hogy a könyv, az ajánlás és a könyvjelző nem lettek belepakolva a könyvszütyőbe, így pedig nem a könyvet halászhattam ki utoljára.
Már nagyon kíváncsi vagyok a májusi dobozra, alig várom, hogy megérkezzen, pedig csak most ért ide az áprilisi. Ezúttal már nem a dark, hanem a light csomagot rendeltem és a téma alapján nagyon izgalmasnak tűnik. :)

Nektek mi tetszett benne a legjobban? Mit hiányoltatok belőle? Min javítanátok? Aki rendelt az írja le kommentben a tapasztalatait, ha van kedve. Kíváncsi vagyok, nektek hogy tetszett. :)

A képek kint lesznek az instagram oldalamon is:

Ha van kedvetek, nézzetek be a BubbleBook
oldalaira is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...