2018. augusztus 8., szerda

Mid-Year Freak Out Book Tag – Féléves Könyves Kiakadás Book Tag

Sziasztok! :)
Ma ismét egy Book Tag-gel érkeztem, amit már rég óta ki szeretnék tölteni, de még csak most jutottam el idáig. A kihívást Life Next To Us blogon találtam pár hete. Fogadjátok sok szeretettel! :)
1. A legjobb könyv, amit eddig 2018-ban olvastam.

Ernest Cline: Ready Player One. Egyszerűen lenyűgöző! Nagyon sok remek olvasmányom volt idén, de mind közül eddig talán ez volt a legjobb. A filmet már moziban láttam, viszont csak most olvastam el amit nagyon bánok. Más volt, mint amire számítottam, de pont ez volt benne jó.  Hihetetlen, hogy még nem került a kezem ügyébe! Remek sci-fi, tele akcióval és komoly mondanivalóval. Hamarosan érkezik az értékelés is. ;) Alig várom már, hogy írjak róla nektek! ^^

2. A legjobb folytatás, amit eddig 2018-ban olvastam.

Egyértelműen Erin Watt: A megtört herceg c. könyve. Azt hittem, az első részt nem fogja tudni túlszárnyalni, de szerencsére nagyot tévedtem. Ha lehetséges, még nagyobbat ütött, a vége pedig.. ahh! Mikor jön már a következő rész? Megőrülök, ha nem tudom meg, mi sül ki ebből. :D Vasárnap érkezik a beszámolóm róla, valószínűleg ismét kisebb érzelmi kitörésekkel. Ha érdekel az előző részről írt értékelésem, ITT meg tudod nézni. :)


3. Új megjelenés a várólistámon.

A várólistámon olyan könyvek szerepelnek, amiket sorozatok kiegészítéséhez szeretnék befejezni, 
vagy már nagyon nagyon szeretnék. Folyamatosan bővül, de szerencsére csökken is. *-*

4. A legjobban várt megjelenés az év második részére.


Tomcsik Nóra: Az új idő hősei (A változások kora 3.). Szeptember 24.-e elméletileg a megjelenésének ideje, amire már több mint egy éve nagyon várok. Ha valami miatt várom a szeptembert, akkor ez az. :)
5. Legnagyobb csalódás.



Richard Matheson: Legenda vagyok. Nagyon bíztam benne, de csalódnom kellett. Egyenlőre még nem jutottam a végére, félbehagytam a nyár elején. Egyszer mindenképp be szeretném fejezni, csak még nem tudom, mikor. 

6. Legnagyobb meglepetés.

Jenny Taylor: Otthon c. műve. Róla is írtam már ahol elmondtam, hogy egyáltalán nem erre számítottam, de hatalmas pozitív csalódást okozott. Egy remek kalandregény, ami komoly témákat is felhoz. A főhősnő talpraesett és bátrabb, mint azt bárki is gondolta volna róla. A kitartása és pozitív hozzáállása a dolgokhoz példaértékű.

7. Kedvenc új író (debütáló vagy neked új).

Kody Keplinger. Idén már olvastam tőle a Hazugsághálót és nagyon megszerettem a stílusát és úgy összességében mindent. A DUFF című könyvével már évek óta szemezgetek és a közeljövőben tervezem megszerezni. Sajnos még csak ez a két könyve jelent meg magyarul, de nekem új, szóval azt hiszem, ide passzol. :D

8. Legújabb képzeletbeli szerelem.

Na az biztos, hogy itt nem fogok tudni egyet választani. Az első időrendben Roth (Perzselő Csók), aztán Matty (Szeretni bolondulásig), Jake (Jake megadja magát), Easton (Papírhercegnő),Tristan (A D.O.D.O. felemelkedése és bukása), valamint Wade (Ready Player One). 

9. Legújabb kedvenc karakterem.

A fentebb említett személyek. :)

10. Egy könyv, ami megríkatott.


Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss - Perzselő Csók c. műve. Rengeteget bőgtem rajta. Az volt a legmeglepőbb, hogy egyáltalán nem számítottam rá. Egyik pillanatban még egy akció dús részen izgulok, majd a következőben már folytak a könnyeim egyik pillanatról a másikra. 

11. Egy könyv, ami boldoggá tett.


Milyen kérdés ez? Melyik könyv nem teszi boldoggá az embert? De ha egyet kéne mondanom, amin nagyon sokat mosolyogtam és igazán magamra ismertem benne, akkor Sarah Andersen: Macskapásztor c. képregényét mondanám. ITT el is meséltem, hogy miért. Sarah igazán zseniális. :)

12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttam.



Mindenképpen a Ready Player One. Mint fentebb említettem, visszavonhatatlanul beleszerettem. :)

13. Legszebb könyv, amit eddig az évben kaptam/vettem.

Sok gyönyörű borítóval bővült idén is a könyvespolcom, de mind közül a legszebb Neal Stephenson – Nicole Galland: A D.O.D.O. felemelkedése és bukása c. idén tavasszal megjelent regényének a külseje. Már akkor beleszerettem, mikor először megláttam. Bonyolult és egyszerű egyben, minden benne van és mégis alig mutat valamit. 

14. Kedvenc értékelés, amit idén írtam.

Ismét egy helyzet, ahol képtelen vagyok választani. Mindegyik értékelésemet nagyon szerettem, ugyanakkora lelkesedéssel és örömmel írtam őket. Persze más-más érzelmeket váltottak ki belőlem, hisz minden olvasmányom valamiért különleges volt. 

15. Könyvek, amiket még ebben az évben el szeretnél olvasni.

Naggyon nagyon sok van. :D Nemrég írtam róla egy bejegyzést, itt felvonultattam az összes könyvet, ami nyárra be van tervezve. Aztán lehetséges, hogy még az ezután érkezett szépségeket is elolvasom még a nyáron, de ki tudja, mit hoz még az augusztus. Kicsit haragszom is magamra ezért, de egyszerűen nem tudtam ellenállni nekik.


A kihívást bárki szabadon viheti aki szeretné. :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...