2018. szeptember 16., vasárnap

BubbleBook Box ~ 2018 szeptemberi light csomag

Sziasztok! :)

Ma ismét egy unboxing bejegyzéssel érkeztem, ahol megmutatom a BubbleBook szeptemberi light csomagjának tartalmát rövidke véleményemmel fűszerezve. Ha valaki még esetleg nem hallott volna róluk, az első ilyen bejegyzésemben írtam róluk amit ITT tudtok elolvasni. :)


A legutóbbi dobozom a júniusi volt, amit nagyon szerettem, és reméltem, hogy ezúttal sem csalódom majd. A téma A hang után, amiben nagy szerepet játszik a barátság, a szerelem és a zene. Kell ennél több? Szinte azonnal lecsaptam a dobozra amint lehetett és már alig vártam, hogy megérkezzen. Ezúttal szerencsére nem volt késés, pont péntekre érkezett meg a doboz. Mint ahogy eddig, most is kihagytam a találgatást a könyvet illetően és hagytam, hogy meglepi legyen. Tippem szintén nem volt még csak arra sem, hogy melyik kiadónál érkezett mostanában zenei témájú regény. Rácz-Stefán Tibor: Kapcsolatpróba című regényéről tudtam, de az majd csak ősszel fog megjelenni. Na de térjünk is rá a doboz tartalmára. :)


!!FIGYELEM!!! A BEJEGYZÉS TOVÁBBI RÉSZE SPOILERT TARTALMAZ, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASANDÓ!!!


A szeptemberi doboz témája: A hang után

A dobozt ismét egy nagy fehér csomagban küldték a védelem érdekében, ami még mindig egy szuper dolog, bár nem a legegyszerűbb kihámozni belőle a dobozt. A matrica viszont eltért a szokásostól: kisebb és sokkal élénkebb színű, valamint ahogy láttam, a dark dobozon a címke színe sötétkék. :)
Kibontás után ez a látvány fogadott:
Kicsit szomorú vagyok, hogy a téma színe piros, na de sebaj, ez is szép. :) 
A első dolog, amit meglepően nagy nehézség árán kihámoztam, az egy Húzózsinóros pakolós tatyó, aminek hihetetlenül édes róka mintája van, ráadásul cuki füleket is raktak rá. ^^
Ezután egy apróság akadt a kezembe, amiről azt gondoltam, hogy egy nyaklánc lesz, de ehelyett egy, vagyis igazából két Barátság-kívánság karkötőt találtam. Mivel fémes, így nem tudom, hogy fogom majd hordani, de abban biztos vagyok, hogy kinek adom a másik felét. :)
Ami ezután jött, arra egyáltalán nem számítottam. Egy csodaszép Határidőnaplót találtam, ami napokra van felosztva és bármelyik évben használható. Hogy mi a pontos megnevezése az ilyeneknek azt nem tudom, de egy végtelen naptárhoz tudnám hasonlítani. 
Ezután egyértelmű volt, miért tették bele ezt a csodaszép színekben pompázó Tollkészletet. Ezt azért nem tartom az egyetemig a fiókban, különleges dolgok díszítéséhez/színezéséhez jó hasznát veszem majd. :)
A következő már a Könyvszütyő volt. Szépséges mandalás mintája és élénk színvilága van. Az anyaga nagyon jó, ilyennel még nem is találkoztam, de azt hiszem sokat fogom majd használni. Viszont kicsit tartok attól, hogy a fehérsége miatt hamar koszolódik.
Az első amit a szütyőből kiemeltem,az egy a könyvhöz tartozó idézetes Könyvjelző volt. Nagyon szép színei és remek anyaga van, remélem sokáig bírja majd. :)
Utána a már várt Írói levél következett. Az ilyenek valamiért nem nagyon szoktak megérinteni, de ez különösen tetszett. Annyira szép, hogy azon gondolkodtam, kirakom a parafatáblámra. Valóban kedves ember lehet az írónő. :)
És tap-tararaaap, íme a várva-várt könyv, ami nem más, mint Ashley Woodfolk: Ami utánad maradt című regénye. Sokan írták, hogy erre számítottak, de nekem nagy meglepetés volt. Még sosem hallottam róla, de a fülszöveg és az értékelés alapján nagyon jó kis könyvnek ígérkezik. Remélem nekem is belopja majd magát a szívembe. :)
És nem utolsó sorban az összegző lapocska, amin fel vannak sorolva a meglepetések.
A végére pedig a "csoportkép", ahol a csomag összes eleme egyszerre látható. (Ez a kép került fel az Instagram oldalamra is, aki szeretné, ITT megtekintheti a természetes környezetében. :) )

Összességében meg vagyok elégedve a csomaggal ismételten. Folyamatosan látni a fejlődést ami nagyon jó. Bár a júliusi és augusztusi dobozt nem tudtam beszerezni, a képek alapján fantasztikusak lettek. :) Ebben azt hiszem nem voltak kimondott fanartok, hanem a könyv sztorijához és témájához  tartozó ajándékokat kaptunk, de engem ez egyáltalán nem zavart, így is szuper lett a csomag.

A kitöltő anyagnak még mindig nagyon örülök, imádok kutakodni és mindent az utolsó pillanatban meglátni. :) Negatívum? Hmm...nehéz kérdés. Mindennel meg voltam elégedve, ami benne volt, viszont akadtak olyan dolgok, amit ezúttal hiányoltam belőle. Ilyen például a szappan/fürdőbomba és hasonló dolgok, valamint az édesség.
Már nagyon kíváncsi vagyok az októberi dobozra, bár most azt nem hiszem, hogy meg fogom tudni rendelni de ha minden jól megy a novemberit igen. (vagy a decemberit) :) 

Nektek mi tetszett benne a legjobban? Mit hiányoltatok belőle? Min javítanátok? Aki rendelt az írja le kommentben a tapasztalatait, ha van kedve. Kíváncsi vagyok, nektek hogy tetszett. :)

A képek kint lesznek az instagram oldalamon is: https://www.instagram.com/ellamara_bookranahn/

Ha van kedvetek, nézzetek be a BubbleBook
oldalaira is. :)



És egy kis kitérő a végén a jövő havi csomagokra, hátha meghoztam a kedveteket. :)

Októberi lightBubble csomag - "Kárhozottak"
A lightBubble havonta megjelenő könyves meglepetés csomag, ahol minden hónapban egyedi téma alapján:
  • egy fantasy vagy romantikus vagy kaland könyvre,
  • 4-5, a témához és a történethez kapcsolódó könyves apróságra tehetsz szert.
  • Ingyenes szállítás
  • Minden hónap 2. hetében kerülnek kiszállításra csomagjaink!
  • Amennyiben kíváncsi vagy korábbi csomagjainkra kattints ide.
  • Amennyiben még több információ érdekel kattints ide.

Októberi darkBubble csomag - "A kastély grófja"
A darkBubble havonta megjelenő könyves meglepetés csomag, ahol minden hónapban egyedi téma alapján:

  • egy horror vagy thriller vagy krimi könyvre,
  • 4-5, a témához és a történethez kapcsolódó könyves apróságra tehetsz szert.
  • Ingyenes szállítás
  • Minden hónap 2. hetében kerülnek kiszállításra csomagjaink!
  • Amennyiben kíváncsi vagy korábbi csomagjainkra kattints ide.
  • Amennyiben még több infromáció érdekel kattints ide.

1 megjegyzés:

  1. Minden hónapban megnézem, mi van az ilyen dobozokban, és mindig rájövök, hogy ez nem az én világom. :D Valahogy úgy érzem, a többség nem igazán tudja megfogni a könyv hangulatát. Jó bejegyzés lett. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...