2018. december 29., szombat

2018 - Szilveszteri Book Tag

Sziasztok! :)
Valószínűleg ez lesz az utolsó bejegyzés az idei évben, bár talán 31.-én egy kis saját történet részletét elhoznám nektek, de ez majd még eldől. :) Gondoltam egy összegzéssel kéne zárni az évet, amire a book tag-ek tökéletesek, viszont tavaly már megcsináltam az év végi book tag-et, így idén egy szilveszterit hoztam nektek, amire Anya olvas blogon találtam rá, az ő válaszait ITT meg tudjátok nézni. :)
1. Lencseleves ~ Egy könyv, ami szerencsét hozott

Szerencsét hozott? Nem is tudom..sok könyv tett boldoggá, de hogy mázlistává is? Azt hiszem, ilyen nincs. Olyan, amiben véletlen egy pici kárt tettem vagy magamra ejtettem/megvágtam magam vele, na abból akad jó pár. :D

2. Virsli ~ Egy könyv, amelyet csak akkor szabad elolvasni, ha már megvetted a folytatását is

Jennifer L. Armentrout:Perzselő csók c. könyve, aminek az utolsó része ugyan csak jövőre érkezik, a második nem rég jelent meg és mindegyiknek nagyon-nagyon függővége van.
Erin Watt: Papír hercegnő. Már mindhárom része megjelent, a maradék kettő pedig nem azokról szól, akikről az első három, ennek ellenére kész öngyilkosság anélkül belekezdeni, hogy mindegyik része kéznél van.
Sarah J. Mass: ACOTAR sorozata. Én nagyjából két hónapja olvastam úgy, hogy megvolt az első két rész, a harmadikat pedig év végére ígérték. Nem is szaporítom a szót, a lényeg annyi, hogy inkább várjátok meg a harmadik részt.


3. Pezsgő ~ Egy könyv, ami után pezsgőt bontottál, mert végre túl voltál rajta

Sophie Jackson: Egy font hús. Még mielőtt valaki rosszra gondolna: nem azért, mert annyira rossz volt, hanem már egy jó ideje a polcon ült és így is nagyon sokáig tartott rávenni magam az elolvasására.

4. Kocsonya ~ Egy könyv, amelyet a legundorítóbb dolgok közé sorolnál

Thomas Mann: Mario és a varázsló. Kötelező olvasmány volt, de véleményem szerint -főleg a vége- elég gyomorforgató.
A kocsonya finom és nem undorító.

5. Éjfél ~ Egy könyv, amelyből musicalt csinálnál, és egész éjszaka azt nyomatnád buli helyett

Jenny Taylor: Otthon. Tele van érzelmekkel és kalanddal, nagyon szívesen nézném akár egy egész estén át is. Kár, hogy nincs második része. Kíváncsi vagyok, mi lesz a későbbiekben Acacia-val.

6. Újév ~ Egy könyv, amelyet az újévben is ugyanolyan lelkesedéssel olvasnál, mint az óévben (2018-as olvasmány!)

Ernest Cline: Ready Player One. Idén az eddigiekhez képest sokkal több sci-fit és fantasyt olvastam, azok közül ha választanom kéne, ami iránt az elolvasás után egy kicsit sem csökkent a lelkesedésem, az ez a könyv lenne.


Mindenkinek Nagyon boldog és sikerekben, szeretetben gazdag új évet kívánok!💓💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...