2019. február 2., szombat

2019. január ~ összefoglaló

Sziasztok! :)
Elérkezett az év első hónapjának összefoglalója is. Elnézést, hogy csúsztam vele egy napot, de tegnap volt a szalagavatóm és nem igazán volt időm a nagy rohanásban fotózni. :D Egyébként ennek köszönhető az is, hogy ez a hónap a vártnál terméketlenebbre sikerült, pedig nagy terveim voltak. Viszont a körülményekhez képest az kell mondjam, egész jó hónapot zártunk.
Januári olvasmányaim:

4 könyvet sikerült elolvasnom a hónapban és jelenleg kettőt olvasok, amit nem sikerült befejeznem. Az egyik Tara Sivec: Csokoládéimádók sorozatának második része amit már azóta húzok, hogy kiolvastam az elsőt. A másik könyv pedig egy kötelező olvasmány, Szabó Magda: Az ajtó című regénye ami kevésbé bizonyult izgalmasnak, mint az elsőre gondoltam. 


  1. Penelope Ward: Neighbor Dearest - A legkedvesebb szomszéd: Már nagyon kíváncsi voltam erre a könyvre és szerencsére nem csalódtam benne. Sokkal jobban tetszett, mint az első rész, bár a legvége kicsit agyonvágta az egész hangulatot.
  2. Tara Sivec: Csábítások és csemegék: Nagy elvárásokkal indultam neki, mivel mindenhol arról olvastam, milyen jó és mennyit lehet rajta nevetni. Hát én ha nevettem, akkor csak kínomban, mert iszonyatosan alpári humora van.
  3. Ruby Saw: Csak két lépés Észak: Erről már korábban olvashattátok a véleményemet, de röviden és tömören annyi, hogy szuper könyv, ami tele van érzelemmel és izgalommal.
  4. Sarah J. Maas: A Court of Wings and Ruin - Szárnyak és pusztulás udvara: Ehhez azt hiszem, nincs mit hozzá tenni. Az év legjobb olvasmánya, az biztos. Rég sírtam ennyit könyv olvasása közben és után.

Velük gazdagodtam a hónapban:

Új évi fogadalom, hogy igyekszem visszafogni a könyvvásárlást amíg ilyen sok olvasatlan könyvem van. Természetesen vannak kivételes esetek -pl. friss megjelenéseskor- amikor muszáj beszerezni az adott kötetet.


  1. Ruby Saw: Csak két lépés Észak: Az írónő küldte el nekem a regényt, amiért nagyon nagyon hálás vagyok és még mindig nem tudtam teljesen feldolgozni. Még a megjelenése előtt olvastam belőle részleteket, és már akkor beleszerettem.
  2. Sarah J. Maas: A Court of Wings and Ruin- Szárnyak és pusztulás udvara:  Már tűkön ülve vártam a postást. Még novemberben rendeltem elő és nagyon szomorú voltam, mikor kitolták a megjelenését decemberről januárra. De a jó dolgokra megéri várni. :)
  3. Marie Lu: Legend -Legenda: Ajándékkönyv volt az ACOWAR mellé. Már sokat hallottam róla korábban, nagyon sok helyen dicsérték, szóval annyira nem lehet rossz.

Januári bejegyzéseim:

Várható posztok ebben a hónapban:
  • Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Playbook – A csábítás szabályai
  • Kody Keplinger: The DUFF - A pótkerék
  • Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám
  • Kami Garcia-Margaret Stohl: Beautifu Creatures - Lenyűgöző termelékenyek


És most jöjjön a hónap...

legjobb olvasmánya:

Mindenképpen az ACOWAR. És nem csak a hónapé. Egész életem legjobb olvasmánya. *-*


kedvenc képe:

Fotózni sem volt túl sok időm és ebben a borús időben kedvem sem. Nem mint ha a fényviszonyok egyébként lehetővé tették volna...


kedvenc filmje:

Moziban láttuk még kb. a hónap közepén és iszonyatosan jó volt! A látványvilág, a sztori és úgy összességében minden. Bár a stáblista után tudtam, hogy lesz még egy jelenet, viszont azt nem tudom, erre hogy akarják a 2. részt építeni, mert az erőviszonyokat nézve még mindig Aquaman a nyerő.


legtöbbet hallgatott zenéje:

Korábban nem tetszett, most viszont szinte csak ezt hallgatom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...