2018. június 24., vasárnap

Tervezzünk nyárra! ~ Olvasás-előrejelzés

forrás: goodreads
Sziasztok! :)
Végre itt a nyár! Persze ezt már ti is tudjátok, habár az időjárást sajnos még senki nem tájékoztatta erről. 
Ezúton szeretném megkérni a Fekete Felhőket hogy oszoljanak valamint a kedves Nap teljes erőbedobással legyen szíves ragyogni valahol 30-35° körül. Köszönjük! 
Na most hogy ezt tisztáztuk, térjünk rá a nyári tervekre. Biztosan Nektek is van, ha más nem, egy-két szülinap vagy nyaralás biztosan be van már írva a naptárba. Ilyenkor esténként munka után egy laza séta is belefér, vagy akár egy pohár bor a naplementében. A diákok hajnalig buliznak ünnepelve két hónap szabadságukat, már ha augusztusban nem lesz ismét jelenésük a tantestület előtt. A réteges öltözködés is el lehet felejteni, nem kell három pulcsiban és bundabugyiban fagyoskodni ha az ember egy kis friss levegőre vágyik. Hát nem csodás? Töménytelen mennyiségű gyümölcs és fagyi vár ránk! És a szabadtéri sportok szerelmeseiről még nem is beszéltünk. Na de nem is húzom tovább, irány a strand! De otthon ne felejtsétek a könyveiteket! ;)

Ha nem haragszotok meg, most egy kicsit áttérek a saját terveimre. Ha már itt tartunk, le kell szögeznem: sosem voltam kibékülve velük. Mindig olyan jól kigondoltam, mi lesz majd, de valahogy sosem az történt aminek kellett volna. A tavalyi nyár is ilyen volt, amiért még mindig nagyon haragszom magamra. Rengeteg blogolást és olvasást terveztem, erre mindegyiket hanyagoltam. Na de idén!
Nagy vonalakban így hangzik a dolog: szerdán kezdem a melót majd 3 hetet dolgozok. Ezután egy hét nyaralás, és egy újabb hét munka. A dolgos része itt befejeződik, jöhet a következő nyaralás. Ha jól számolom, marad még kb. 4 hetem a szünetből. Ez idő alatt el kell kezdenem felkészülni a nyelvvizsgára és az emelt töri érettségire. De persze nem megy majd a szórakozás rovására. ;) Szóval ez lenne a nyaram tömören. Ha nem haragszol, kihagyom a szokásos kérdéseket és a válaszokat a munkával és a tanulással kapcsolatban, és rátérek a legizgalmasabbra: a könyvekre és a blogra.

Mint előző évben, most is van egy listám, amin jelenleg 16 könyv szerepel. Ezt nyár végére min. 5-re szeretném csökkenteni. Most is megfogadtam, hogy ha lehet, nem veszek könyvet, de a sorozatrészek ez alól persze kivételt képeznek. Van pár, aminek igazán érkezhetne már a folytatása. Ti melyik megjelenéseket várod a legjobban?  Vannak már terveitek nyárra? Van esetleg valami különlegesség vagy vakmerő kaland a listán? Ha nincs tervetek előre ne aggódjatok, néha a spontaneitás a legjobb! ;)

A sok duma után következzék a...TAPTARARAAAAP....könyv-lista egy kis magyarázó szöveggel, hogy mégse legyen olyan unalmas. :)

...................................................................................................................................................................


Ezt a könyvet épp most olvasom (nem úgy értem, hogy ebben a pillanatban is, mert úgy azért elég nehézkes lenne írni) és egyszerűen IMÁDOM! Messze felülmúlta az elképzeléseimet, bár a fülszöveg olyan keszekusza, hogy az ember nem tudja, mire számítson. Nem véletlen sci-fi extra, tudományos fantasztikum a javából! ^^




A könyvfesztiválon szereztem be ezt a szépséget, és azóta piszkálja a fantáziámat. (Igen, mostanában rákaptam a disztópiákra.) Természetesen már lapozgattam bele és a kis illusztrációkért már most odavagyok! Az alapötlet remek, kíváncsi vagyok, mit hozott ki belőle az írónő.



Azért a filmes borítót raktam ide, mert sajnos nekem is azzal van. Félreértés ne essék: nagyon boldog vagyok, hogy van egy példányom, de mégis az eredeti külső az igazi. :) A fimet nagyon nagyon szerettem, alig várom, hogy végre elkezdhessem olvasni is.


Griffin Peterson Ugly Love című dalára egy éve találtam rá nagyjából és azóta is sokat hallgatom mert nagyon jó. Viszont azt csak később tudtam meg, hogy ez is egy Colleen Hoover könyv, magyarul pedig pár hete már meg is jelent. Nagyon jónak ígérkezik, kíváncsi vagyok rá. :3


Bevallom, először a borítója fogott meg. De Hölgyeim..mégis kinek ne keltené fel ez a külső az érdeklődését? Persze utána elolvastam a fülszöveget is, ami megerősített a döntésben: meg kell szereznem! Nagyjából ugyanakkor jelent meg, mint az Ugly love, így egyben csaptam le rájuk.


Szegénykémet már május eleje halogatom, de egyszerűen még nem jutottam odáig, hogy elolvassam. A D.O.D.O. előtt ki akartam végezni, de nem vitt rá a lélek, annyira vártam már, hogy azt olvashassam, így Raziel most csúszik. :/



Azt hiszem, ehhez nem kell sok mindent hozzá fűznöm. :) Már olvastam természetesen, de két okból is tervezem az újraolvasását. 1.: A második részét múlt hónapban szereztem be és van egy pár dolog, amit illene feleleveníteni. 2.:Mégis csak egy meghatározó könyv számomra, ezt pedig a blogom neve is remekül tükrözi. 



Az előzőnél már mindent leírtam. :) Kíváncsi vagyok rá, miként folytatnak egy happy end-el lezárt történetet. Kit is álltatok, hiszen már most imádom! ^^



Az első részét nagyon szerettem, így logikus volt, hogy a másodikat is beszerzem amint lehet. Erre a könyvfesztiválon került sor, azóta a polcon ül és várja, hogy egy nyári estén szórakozást nyújtson egy pohár limonádé mellett. ^^



Ez a legeslegfrissebb szerzeményem, az előző bejegyzésemben már találkozhattál vele. Sok-sok pozitív kritikát olvastam róla és a fülszövege alapján is elég jónak ígérkezik. Imádom az időutazást, szóval remélem nem fog csalódást okozni. :)



Már őt is olvastam, viszont a másik 3 részét csak nemrég gyűjtöttem össze. Mivel kb. 5 éve olvastam, sokat felejtettem, így előről kezdem az egész sorozatot. :)






Ez a szépség is egy könyvfesztiválos szerzemény, aminek a tartalma annyira nem fogott meg, viszont a borítójába beleszerettem. Igazából olyan semlegesnek tűnt, viszont nagyon sokan dicsérték, ezért gondoltam, egy próbát megér. Remélem, kellemesen csalódok majd. :)



Ruby Saw könyvével eleinte az Instagramon futottam össze más bloggereknél, akik nagyon sok jót írtak róla. Aztán egynap belefutottam az írónő oldalán egy nyereményjátékba, amit csodával határos módon én nyertem meg. Már rá is nagyon kíváncsi vagyok, mit tartogathat számomra. :)




...................................................................................................................................................................

Na szóval ez az én kis 16 könyvből álló listám. :)
Nektek vannak hasonló terveitek? Merre mentek nyaralni? Remélem, ti nem töltitek tanulással a nyarat, hanem végre lazultok egy kicsit és élvezitek a jóidőt. ;)
Nemsokára érkezem a következő bejegyzéssel, de addig is:

Kellemes olvasásban és élményekben gazdag nyarat kívánok mindenkinek! 💙💙💙

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...