2017. március 15., szerda

Tündérmese book tag


Sziasztok! :)
Könyvajánlót még nem tudok hozni nektek, mivel a Hádész Házáról nem is terveztem készíteni. Úgy vélem, egy sorozatrészt elég bonyolult és értelmetlen lenne minden előzmény nélkül kielemezni, szóval majd a következő könyvről írok egyet. :) Na de térjünk is a tárgyra. Egy ideje már nézegettem a book tag-eket és úgy gondoltam, én is kipróbálom. Sokfélét láttam, de ami a legjobbnak ígérkezett, azt Anya olvas blogján találtam meg. Mindig is közel álltak a szívemhez a mesék, nagyon imádtam őket, és ez a szeretet a mai napig sem halványodott. Személyes kedvenceim a Shrek és a Kishableány.
Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
~Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?~


Nem, még soha nem volt ilyenre példa. Úgy vélem értelmetlen lenne ilyet tenni, hisz ezzel elárulnánk magunkat, és a könyvet is. Ha valamit olvastunk, és megszerettünk, legyünk rá büszkék, hogy így érzünk és soha senki kedvéért ne állítsuk az ellenkezőjét. 





A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
~Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?~

Beautiful ​Creatures – Lenyűgöző teremtmények című regény számomra nagyon kedves és a történetét is szeretem, viszont a borítója egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet. Van benne valami, ami inkább taszítóvá, mintsem hogy vonzóvá teszi.





Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak
~Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?~


Igen, már megesett. Legutóbb például Sophie Jackson-tól az Egy ​font hús című regényt bevallom, hogy csak a borítója és a címe miatt vettem meg. Elolvastam a fülszöveget itthon, és bár nem pont olyan, amire számítottam remélem, nem fogok csalódni.



Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel

~Melyik a kedvenc könyves párod?~

Természetesen Katy és Daemon, J. L. Armentrout Luxen sorozatának főszereplői. Teljesen különbözőek, mégis tökéletesen kiegészítik egymást és bármire hajlandóak lennének a másikért.




A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért
~Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?~

Bevallom, nem sűrűn próbálok ki új műfajokat. Eddig azt gondoltam, hogy igen, de jobban átgondolva végig maradtam a szokásosaknál. Valahogy nem vitt rá a lélek, hogy másokkal is kísérletezzek. Stephen King: Carrie című művét elolvastam, mivel horror, így ez egy olyan történet volt, ami a komfortzónámon kívül esett.







Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
~Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?~



Becca Fitzpatric: Finale-Végjáték c. könyvének története egyszerűen annyira magával ragadott és beszippantott, hogy nem tudtam letenni. (Nem mint ha akartam volna.)





Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba
~Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?~


Nem volt ilyen könyv. :) Mindegyiket szerettem, amelyiket olvastam.






Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
~Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál?~

Carrie Fisher: A ​hercegnő naplója. Épp most olvasom és egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem. Hamarosan jön is az értékelése.



Alice Csodaországban - A lány, aki a nyúlüregbe esett
~Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?~


Angelfall trilógia. Úgy éreztem, mint ha a saját világom is megszűnt volna, és szinte mindent láttam magam körül.





A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
~Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, utálni fogod, de végül mégis megszeretted?~
Nem volt ilyen, úgy soha nem álltam neki könyvek, hogy biztosan rossz lesz. Még a kötelező olvasmányokhoz is próbáltam pozitívan viszonyulni.




Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
~Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?~
Percy Jackson sorozatból Nico és Bianca. Sok testvér párról olvastam már, de olyannal mint ők, még nem találkoztam.





Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
~Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?~

Minden nap minden órájában. Nem volt annyira rossz ugyan, de mégis sokkal jobbra számítottam a borító és a fülszöveg alapján.



Rumpelstiltskin - Akinek senki sem tudja a nevét
~Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?~

Tomcsik Nóra:A változások kora. Még friss a mű, valószínűleg idővel majd sokkal többekhez eljut, és szilárd meggyőződésem, hogy jóval többen figyelnek fel rá, mint azt az írónő valaha is gondolta volna.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a bejegyzésedet! Minden válaszoddal szívemből szòlsz!! :)

    VálaszTörlés
  2. Habár nem mindennel vagyok ugyanígy imádtam. Szeretem a tündérmesék hangulatát. Olvastál már adaptációt?

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Bátorkodtam én is belefogni a TAG-be:
    https://lexaolvas.blogspot.com/2018/11/tundermese-book-tag.html
    Remélem, elnyeri tetszésed, mert nekem a tied nagyon!

    Daemonékkel teljesen egyetértek :D nekem ők (is) a nagy kedvenceim, hasonlóak, mint amit én kezdtem el kivesézni az én Csipkerózsika fülem, alatt :)
    A Végjátékkal én is éjszakáztam, bár az nem volt annyira durva, mindössze olyan fél 12á-ig tartott a kiolvasás. A Mentsük meg Júliát! kissé hosszabb folyamatra sikeredett :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...