2018. április 6., péntek

BubbleBook Box ~ 2018 áprilisi csomag

Sziasztok! :)
Ma unboxing bejegyzést hoztam, amihez hasonlót még nem láthattatok a blogon de ha minden jól megy ezután bőven fogtok még. :)

A könyvesdoboz-őrület nemrég betört a mi kis hazánkba is, amit én nagyon nagy örömmel fogadtam. Jó látni, hogy nálunk is megjelennek az ilyesfajta dolgok és nem vagyunk "lemaradva" más országoktól.  Tavaly ősszel kezdődött a Book a Shlot Club-bal, majd karácsony tájékán több-kevesebb sikerrel a Könyvmolyképző is megpróbálkozott vele, most pedig újabban a BubbleBook és a MyBookZ tört be a piacra. 
Úgyhogy most már bőven van miből válogatnunk. :D

Nem tudom milyen okból, de mikor először összefutottam instagram-on a BubbleBook-kal nagyon megtetszettek, és amint lehetett rögtön meg is rendeltem a dobozt. Azért persze vacilláltam egy kicsit, de azt hiszem, jól döntöttem.
A könyvmolyképzősön kívül ez az első hivatalos csomagom, szóval nagyon izgultam.
Az e-mailt már kedden elküldték, hogy elkészült a csomag, engem pedig azóta le sem lehetett lőni. Ma pedig órák után már száguldottam is a csomagért, majd egyből haza. 
Sokat gondolkodtam, kinyissam-e ma, és ha igen felvegyem-e videóra vagy elég fotózni? Végül is nem spiláztam túl, leültem a doboz elé és fotókkal dokumentáltam végig a kibontást, melyeket most láthattok a véleményemmel együtt. :)

!!FIGYELEM!!! A BEJEGYZÉS TOVÁBBI RÉSZE SPOILERT TARTALMAZ, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASANDÓ!!!


Az áprilisi doboz témája: Bukott angyalok

A dobozt egy nagy fehér csomagban küldték, hogy véletlenül se sérüljön ami nagyon jó dolog, akkor is ha a doboz külseje egyszerű, csupán egy logós matrica díszíti.
Amint kinyitottam, ez a látvány fogadott.

A toll remekül illik ide az angyalok jelképe ként, bár nem értem, miért kívülre rakták. :D

A lap hátulján pedig fel van tüntetve a csomag tartalma, amit persze nem olvastam el az elején, különben oda a meglepi. A kép nagyon nagyon tetszik, bár még nem tudom, hová rakjam ki.

A következő már a piros papír volt szintén a logóval "lepecsételve".

A kerülj bele a csomagba rajzpályázatnak köszönhetően @graphicalix rajza is helyet kapott a dobozban, aminek nagyon örültem, mert ez volt a kedvencem a szebbnél szebb alkotások közül. A kerülj bele a csomagba pályázat szerintem nagyon jó és egyedi ötlet, így még inkább be tudják vonni a közösséget és a művészet is helyet kap.

Ezután nekiálltam kihalászni a dolgokat a szénakazalból, ami mellesleg szerintem remek ötlet mert így nem fedi fel egyben a doboz tartalmát, hanem kutakodni kell. ^^ Bár okozott egy kis bosszúságot, mikor szétszóródott az ágyon és ráragadt a könyvszütyőre. :D De hát valamit valamiért.
Amire először ráakadtam, az egy almás-fajhéjas-csipkebogyós szappan volt, Clary Fray-el, az első shadowshunters-es apróság. Az illata nagyon tetszett mert kellemes de nem túl erőteljes. 

A következő egy csomag KitKat volt, amit eleinte nem értettem, betudtam annak, hogy kell valami nyalánkság is a sok apróság mellé. Később kiderült, hogy a könyvhöz van köze. :)

A második árnyvadászos ereklye egy tekercs volt, benne rúnákkal. Az anyaga nem egyszerű papír ami sokat dob a minőségén, még egy fa rudat is raktak bele. Imádom az ilyen tekercseket kinyitogatni és feltekerni, egy jó ideig el is szórakoztam vele. :3

Ismét árnyvadászok, de most könyvjelző formában. A fekete-arany párosítás jól mutat, ráadásul a teát inni nem tudókra (lásd: én) is gondoltak, ezért laminálták is.

Az utolsó apróság nem más, mint egy vadrózsás ajak balzsam, ami az Isabelle Lightwood mosolya nevet viseli. Az illata nagyon tetszik, igazi rózsa illata van. Talán többet szagolgatom majd, mint használom. :D És igen, ez is Shadowshunters-es.

És taptararaaap elértünk a könyvhöz, amit egy könyvszütyőbe rejtettek. A felirat rajta azt hiszem olasz, bár ebben nem vagyok biztos. Bármilyen nyelven is írtak rá, iszonyat jól néz ki. ^^ Végre nem kell annyira féltenem szállításkor őket. Bár így majd ezt fogom.

A regény pedig nem más, mint Lana Millan: Raziel c.kötete. Én még nem hallottam róla, de a fülszöveg alapján nem lehet rossz, sőt kifejezetten érdekes. Ráadásul dedikált, és könyvjelző, valamint egyedi kis írói jegyzetek is vannak benne! *-* Velem ellentétben mások már rég kitalálták, míg nekem tippem sem volt. Igyekszem minél hamarabb elolvasni és beszámolni nektek róla.: )

A végére pedig hoztam egy "csoportképet". 💞

Összességében meg vagyok elégedve a csomaggal, kellemesen csalódtam benne. A tesztcsomaghoz képest látni a fejlődést, remélem ez így lesz majd ezután is. :) A fanartok leginkább árnyvadászosak voltak ami egyáltalán nem baj, csak furcsa volt, hogy nincs összhangban a könyvvel. Ezen kívül talán a szalmás kitöltő anyagot hoznám fel negatívum ként, de csak félig mert végül is jó volt kutakodni. Az egyediségük nagyon megtetszett, alig várom már, milyen lesz a következő csomag. :) Őszintén szólva egy kicsit reménykedtem egy fémmentes nyakláncban, mint ami ez előzőben is volt, de így is imádtam a csomagot. ^^

Ha szeretnétek megrendelni a májusi csomagot, szombattól megtehetitek ITT , ráadásul egy új fajta csomag is bejött a képbe, a Dark Bubble.

Én sajnos nem valószínű, hogy a hónapban meg tudom rendelni. :( De ha minden jól megy, talán a júniusit majd igen.:)
Nektek mi tetszett belőle a legjobban? Min javítanátok? Aki rendelt az írja le kommentbe a tapasztalatait, ha van kedve. :)

A képek kint lesznek az instagram oldalamon is: https://www.instagram.com/ellamara_bookranahn/

Ha van kedvetek, nézzetek be a BubbleBook
oldalaira is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...