2018. szeptember 12., szerda

Back to School Book Tag

Sziasztok! :)
Már a tanév második hetén járunk, ezért remélem már senkit nem fog elborzasztani a cím. Talán egy kicsit lemaradtam ezzel, hiszen már jó pár nappal ezelőtt mindenki megkezdte a tanulást, de ma egy vissza a suliba könyves kihívást hoztam amihez határozottan nagyobb kedvvel álltam neki, mint a bejegyzés megírása előtt elkészített érettségi gyakorlófeladatoknak. Fogadjátok hát sok szeretettel! :)
A kihívásra egyébként @V_Sysy molyos bejegyzésében találtam rá (V_Sysy blogja). :) 


1. Radír – Egy könyv, amelyet legszívesebben kitörölnél az emlékezetedből

Biztos sokszor mondtam már, legalábbis akik Instagramon követnek találkozhattak vele jó párszor. Ez a borzadály könyv nem más, mint Nathalie Somers: Titkok, hazugságok, vallomások c. könyve. Már pár év eltelt azóta, hogy elolvasta, de azóta is ez a legrosszabb könyvélményem.

2. Füzet – Egy naplószerű könyv, amely valamiért megragadta a figyelmed
Nicola Yoon: Minden, minden c. könyve. :) A filmet nagyon nagyon szerettem, utána pedig a könyvet is elolvastam, és ha lehet, még jobban beleszerettem. ITT elolvashatjátok róla a véleményemet is, ha van kedvetek. Bár kicsit még mindig csalódott vagyok, hogy nem a filmes borítóváltozat csücsül a polcomon. :/

3. Fizikatankönyv – Egy tudományos könyv, amely tetszett

Azt hiszem, kifejezetten ilyen címkével ellátott könyvet még nem olvastam. De történelmi témában nagyon szívesen olvasnék bármilyet és valószínűleg szeretném is, főleg ha a kedvenc korszakaim valamelyikéről szólna. :)

4. Nyelvóra – Egy könyv, amit nem magyarul olvastál
Érdekes, mert pont most nézegettem egy általam magyarul már elolvasott könyvet német nyelven. Egy ideig még valószínűleg nem fogom megrendelni, mert így is rengeteg dolgom és lemaradásom van az olvasással, szóval ez még a jövő zenéje. Bár én sosem szerettem volna kifejezetten idegen nyelven olvasni, ha egy könyv folytatására évekig kell várni, elgondolkodom, hogy csak emiatt megérné angolul tanulni.



5. Ünneplőruha – Egy könyv, amelynek lenyűgözött  a borítója

Határozottan a D.O.D.O. . Hamarosan érkezik róla is az értékelés, de többen tudhatjátok, hogy már a megjelenése előtt szerelmes voltam a könyvbe és az elolvasása után egy világ tört össze bennem. Megadták a lehetőséget egy folytatásnak, bár kétlem, hogy lesz. Nem akartam hogy vége legyen, bármeddig el tudtam volna olvasni. :(


6. Házi feladat – Az első könyv a várólistádról, ami eszedbe jut

Erin Watt: Cifra palota. Mikor jelenik már meeeeeg? Tudom, még csak most került ki a borító és a fülszöveg, de én már alig bírok magammal. Meg fogok őrülni, ha nem tudom meg hamarosan, mi történt. Remélem a kiadó nem áll meg itt, és Easton💜 -ról szóló utolsó két kötetet is megjelentetik hazánkban!

7. Évnyitó – Egy könyv, amit egy eseménynek köszönhetően fedeztél fel

Azt hiszem, csak egy van, Ruth Hogan: Az elveszett tárgyak őrzője. Az idei könyvfesztiválon jelent meg és előtte még nem is hallottam róla, de ott a standok közt mászkálva megakadt rajta a szemem és nem is volt kérdés, hogy haza jön-e velem.

8. Őszi szünet – Egy könyv, amit már alig vársz, hogy elolvashasd

Leiner Laura: Maradj velem. Hamarosan megjelenik, pontosabban október 16.-án. Előrendelni azt hiszem, még nem lehet, de már nagyon várom! Az első rész vége...azonnali folyatást követelt. Remélem beigazolódik a gyanúm a sztorit illetően, habár az írónő mindig meg tud lepni minket. :)

9. Osztálytársak – Egy könyv, amelyről egy barátodtól hallottál

Ilyen nincs. :D Általában a barátaim hallnak tőlem, és nem fordítva.

10. Sticky notes – Egy sorozat, amelyre felhívnád az emberek figyelmét

Szaszkó Gabriella: Pennington-testvérek sorozata. Az első részéről már írtam korábban, IDE kattintva el is tudod olvasni. A második részét két hete fejeztem be, és teljesen letaglózott. Ha lehetséges, még az elsőt is felülmúlta. Hamarosan érkezik róla a beszámolóm, de addig is csak ajánlani tudom mindenkinek, mert egyszerűen fantasztikus!




A kihívást bárki szabadon viheti aki szeretné. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...