2020. november 11., szerda

2020. október ~ összegzés


Sziasztok! :)

Ma ugyan kicsit megcsúszva, de talán még nem elkésve elhoztam nektek az októberem könyves élményeit, amiből akad egy jó pár természetesen most is. :)

Őket olvastam  októberben:

A hónapban 13 könyvet sikerült elolvasnom, ami egész szép teljesítmény lenne, ha ebből nem csak 7 lett volna a sajátom és végre csökkenne az olvasatlan könyveim száma drasztikusabban is. Bár a következő két hónap az egyetem és a vizsgák miatt valószínűleg nem lesz ilyen jó, így nem bánom, hogy most belehúztam egy kicsit.

  1. Racel Van Dyken: Egyetlen : A borítóját még mindig nem szeretem, viszont maga a történet hihetetlenül aranyos és rengeteg pozitív energiát áraszt magából. Az elolvasás után úgy éreztem, hogy én is bármire képes vagyok, az élet pedig csodaszép és minden percét ki kell használni. 
  2. Jeff Kinney: Do It Yourself Book : Nagyon édesek benne a feladatok, én is szívesen kitöltögettem volna benne, ha nem könyvtári lett volna.
  3. Colleen Hoover: Verity : Erről a könyvről nem tudom, hozni fogok-e egy teljes bejegyzést, vagy csak molyon írok-e majd róla. Az biztos, hogy nem ez volt a legjobb regény amit tőle olvastam, de nem is a legrosszabb. Igazából tetszett, de nem éreztem semmi különlegeset. A körülötte lévő felhajtás miatt valami igazán extrára számítottam, de ilyet nem kaptam. Egynek elment, tetszett, de nem hagyott bennem túl mély nyomot. 
  4. Farkas Róbert: Első könyvem az univerzumról : Már nagyon régóta el szerettem volna olvasni, most pedig pont bent volt a könyvtárban, így még ott helyben át is lapoztam. 
  5. Farkas Róbert: Első könyvem a fénysebességről : Szintén ott volt a másik mellett, bár ez annyira nem tetszett, mint az univerzumos. De majd ha pár év múlva nekem is lesz egy picim, biztosan el fogom majd ezeket vele olvasni. 
  6. Rosemarie Eichinger: Esznek-e a halottak epertortát? : Egyszer már kivettem könyvtárból, akkor viszont nem olvastam el. Most pedig, hogy megjelent pocket könyv formában, valahogy megjött hozzá a kedvem és egy ültő helyemben ki is olvastam. Sokkal jobb volt, mint vártam, mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a szívszorító, aranyos és fontos témáról szóló kisregényt.
  7. Sarah J. Maas: Throne of Glass- Üvegtrón : Végre rávettem magam így majdnem két év elteltével, hogy levegyem a polcomról és elolvassam. Ismét azt tudom mondani: csak azt bánom, hogy ezt nem korábban tettem meg. Ez a könyv valami eszméletlenül fantasztikus! *----* Új kedvencet avattam vele, szinte azonnal be is faltam az egészet. Szintén mindenkinek csak ajánlani tudom, bár szerintem már elég sokan olvasták, csak én voltam ennyire lemaradva. :D
  8. Katharia van der Gathen-Anke Kuhl: Az állatok szerelmi élete : Ezt ketten olvastuk egyszerre a barátommal, én már korábban átolvastam, de az ő felolvasásában is  meghallgattam utána. Nagyon vicces és informatív kis könyv egyébként, bár kicsit feljebb tolnám a korhatárát. :D
  9. Simon Sttalenhag: Elektronikus állam : Ugyan nem régi szerzeményem, mégis szörnyen kíváncsi voltam, hogy milyen lehet. A képek gyönyörűek benne, van bennük valami ijesztő, ugyanakkor realisztikus is, ami rengeteget ad az olvasási élményhez. Hamar végeztem vele, bár azóta sem tudom hova tenni magamban.
  10. Homonnay Gergely: Erzsi bölcsességei : Szintén könyvtáras olvasmány, már régóta kívánságlistás volt. Tudom, hogy sokan szeretik Erzsi cicát, szóval én is ki akartam deríteni, mi olyan különleges benne. Cuki kis idézetes könyv volt, szívesen átlapoznám újra. :)
  11. Gerard Way: The Umbrella Academy: Az esernyő akadémia 3. - Feledés Hotel : Át kellett lapoznom hozzá az előző részt, de így is hamar képbe kerültem. Elég ütősre sikerült ez a rész, nem véletlenül mondják a sorozat legjobbjának. Már alig várom a következőt. ^^
  12. Sarah J. Maas: Crown of Midnight - Éjkorona : Nem is volt kérdés, hogy az első rész után rögtön el fogom olvasni. Még jobb volt, már ha ez lehetséges egyáltalán. Azóta állandóan fanartokat nézegetek és ahhw... Kell a harmadik! Szerencsére a barátnőm kölcsönadta, mivel neki megvan az egész sorozat. Már cuki kis könyvjelzőm is van hozzá, szóval most már bármikor el tudom kezdeni. ^^
  13. Beth Kempton: Wabi Sabi : Igazán különleges kis könyv, amit szerintem mindenkinek el kéne olvasnia. Sokmindenen elgondolkodtatott és segített abban, hogy továbbra is úgy tudjam szemlélni a világot, ahogyan eddig és úgy tudjak élni.


Velük gazdagodtak a polcim:

A hónapban igyekeztem nem túlzásba vinni és egy kicsit visszafogni magamat, de így is 11 új könyvvel nőtt a gyűjteményem. Ebből ugyan 3 ajándék volt, mégis soknak érzem picit. Ebből 7 egyébként a hónap első pár napjában lett, egy előrendelt a hónap közepe után, a 3 hirtelen jött Üvegtrón rész pedig a legvégén. Szóval azt hiszem, egész jól ment a visszafogás. 

  1. Beth Kempton: Wabi Sabi : A Libriben volt egy fantasy és gyerekkönyv akció még október elején, ami miatt bementünk körülnézni kicsit. Csak mellette párhuzamosan futott egy életmód/pszichológia is, ami engem eddig nem igazán fogott meg, most viszont valamiért oda tévedtem. Aztán addig-addig nézegettem őket, amíg szembe nem jött velem ez és egyből szerelem is lett. 
  2. Neil Gaiman: Felkevaró tartalom : Elmentünk Pestre az Agave kávézóba, hogy igyunk egy finom kávét süti kíséretében, na meg persze, hogy könyvet vegyünk. Mivel épp Gaiman akció volt, nem is volt kérdés, hogy melyik jön majd velem haza. 
  3. Kristen Callihan: Managed - Kontroll : Szintén Pesten benéztünk egy Libribe is, ahol a szépséghibás könyvek közt megtaláltam ezt a drágaságot. A hátlapja közepe kicsit meg van gyűrődve, de azon kívül nincs semmi baja. Mivel már a megjelenése óta várólistás volt, haza is hoztam magammal rögtön. 
  4. Neil Gaiman- Michael Reaves - Mallory Reaves: Ezüst álom : Gondoltam ez lesz a másik, amit megveszek, ha már ott vagyunk. Aztán, majd ha ezt elolvastam, akkor jöhet a harmadik is. 
  5. Neil Gaiman- Michael Reaves - Mallory Reaves: Az örökkévalóság kereke : Ezt ugyan nem vettem meg, de még itthon beugrottunk a Libribe, a párom pedig sunyi módon megvette nekem amíg nem figyeltem és csak itthon adta ide a kis cseles. :)
  6. Sawyer Bennett: Uncivilized: A vadember : Amint megláttam a borítót és elolvastam a fülszöveget egybő beleszerettem. Elő is rendeltem, bár sajnos akadtak nehézségek a felborult kamion miatt, de így is hamar megkaptam szerencsére. :)
  7. J. L. Armentrout: Fall with Me - Zuhanj velem : Végre megjelent a sorozat következő része, ami ráadásul Roxiról szól! Alig várom, hogy olvassam.
  8. Sarah J. Maas: The Assassin's Blade: Az orgyilkos pengéje és más történetek : Az Üvegtrón után nem is volt kérdés, hogy megveszem a sorozat minden részét és elolvasom.
  9. Sarah J. Maas: Queen of Shadows - Árnyak királynője: A harmadik rész nem volt kapható a kiadónál, szóval a következő kettőt rendeltem meg.
  10. Sarah J Maas: Empire of Storms - Viharok birodalma : Szintén csatlakozik az előzőekhez. :D
  11. Ker Dukey- K. Webster: Pretty Lost Dolls - Elveszett babácskák : A tavalyi évem egyik legjobb olvasmánya az Elveszett babácskák, így tehát nem is volt kérdés, hogy megveszem a következő részét amint megjelenik. Jelentem, már el is olvastam és imádtam! *-*

Erről olvashattatok a blogon:


És most jöjjön a hónap....


legjobb olvasmánya:

Sarah J. Maas: Throne of Glass - Üvegtrón. Mivel kedvenc lett, egyértelmű, hogy ez volt a legjobb. Hihetetlen, hogy én ebből kimaradtam. Kicsit sajnálom, hogy nem találtam rá korábban. De azt hiszem, ez most volt igazán tökéletes. <3

legrosszabb olvasmánya:

Colleen Hoover: Verity. Már korábban is említettem, hogy nem ez lett az új kedvencem az írónőtől. Nem volt rossz, de ha választanom kell és rangsorolni a hónapban olvasott könyveket, akkor ez kerülne a legutolsó helyre a maga négy csillagjával.

kedvenc sorozatai:

Az Apatigrisre már a megjelenése előtt felfigyeltem és rögtön meg is néztem az első részt, amint leadták. Azóta pedig a többit is, mivel szerintem zseniális lett. :D A Jóbarátokat pedig ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Mostanra pedig már a 6. évadban járunk és ahhw.. ^^


legtöbbet hallgatott zenéje:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...