2017. június 11., vasárnap

Tervek nyárra ~ 2017

Sziasztok! :)

Mint már Ti is észrevettétek, lassan egy hónapja nem volt kint új bejegyzésem, és két hete az Instagramról is eltűntem. Először is szeretnék elnézést kérni emiatt, de addig nem akartam belekezdeni semmi újba amíg véget nem érnek a vizsgák.
Májusban végig a kisérettségivel foglalkoztam, valamint a telefonom is felmondta a szolgálatot, a szerviz pedig csak hétfőre küldi vissza, így addig képeket sem tudok feltölteni. De most, hogy elérkeztek az utolsó napok, végre teljes gőzzel folytathatom az olvasást, írást és értékelést. Na de ne is húzzuk tovább, nézzük mik az én terveim nyárra. :)

Eddig csak a könyvfesztiválon felhalmozott könyveim elolvasása volt  betervezve, ám az idei évem végén választanom kellett, milyen fakultációt veszek fel jövőre. Nem gondolkodtam rajta sokat, rögtön bejelöltem az irodalmat és az informatikát. Az viszont eszembe sem jutott, mi jár ezzel. Már megkaptuk az elolvasandó művek listáját, ami nagyjából 22 történetet jelent (könyv és novella is, valamint egy verseskötet).  A listát molyon összeállítottam már, ide kattintva Ti is megnézhetitek.

És akkor térjünk is rá a másik listára:


Első körben őket olvasom el, és így az egyik könyvespolcomról kivégzem az összes regényt. Rick Riordan: Lelkek könyvárának már neki is álltam, Tomcsik Nóra: Elveszett ifjúság c. regényét pedig előrendeltem és nagyon várom, hogy végre elolvashassam. Leiner Laura: Egyszer c. Bexi sorozatának a befejező részét pedig már megjelenése előtt megrendeltem és megkaptam, de sajnos még nem jutottam el addig, hogy elolvashassam.
Volt időm, és lassú olvasó sem vagyok, viszont ismerem magamat, és ha egy könyvet nem értékelek az elolvasása után, hajlamos vagyok elhanyagolni vagy elhagyni, ezt pedig nem szeretném.
Igaz, azt mondtam, befejezem azt a polcot, ez viszont még sem teljesen igaz, tekintve, hogy csak egy ideiglenes állapot lesz. Ugyanis van azon a polcon olyan sorozat, aminek még nem jött ki az összes része (pl.: Sulijegyzetek, Az Olimposz hősei).

És akkor térjünk is át a "nehezére", a többi regényre, ami szám szerint pontosan 13 kötet. (Ezeket inkább nem szúrom be, csak a bejegyzés végére, hátha valaki megunná a felénél:) ) Vannak ezek közt könyvfesztiválosok, elcseréltek és ajándékba kapottak is, és folyamatosan halmozódtak, amíg a másik kupacot végeztem ki.
Ebből pedig következik még egy fontos dolog nyárra: visszafogni magam, egy szóval nem venni könyvet. A sorozat rész persze kivétel ez alól, de bármi is lesz, nem szabad , különben megszakad a szívem, hogy ennyit váratom őket. Remélem sikerül megvalósítani a terveimet ezalatt a soknak tűnő, ám mégis kevés idő alatt. :)

Nektek vannak hasonló terveitek nyárra? Egy lista kivégzése, vagy önmegtartóztatás? :) Talán olyan elvetemült is van, aki szintén irodalomra jár vagy majd fog? Mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban? Ti is várjátok már? Írjátok meg, és lássuk, kinek mit tartogat az idei nyár! :)
Ugyan még nincs szünet, de pár nap múlva már elhagyhatjuk az iskolapadot egy jó időre, és végre élvezhetjük a pihenést és lustálkodást. Ezért én előre is



Kellemes és olvasásban gazdag nyarat kívánok mindenkinek!💙



És itt az ígért lista a 13 könyvről:)




*technikai okok miatt link nélkül




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...