2017. november 19., vasárnap

1. BLOGSZÜLINAP!!! + Nyereményjáték

Kedves Követőim!

Ma van a napja, hogy pont egy éve osztottam meg veletek először a gondolataimat itt a blogon. Ez pedig mindenképp ünneplést érdemel!

Általában ez az  rész ahol a bloggerek felsorolják, mennyi mindent értek el egy év alatt és mennyi változáson mentek keresztül. Én ugyan nem léptem nagyot előre, ám nem is ez volt a célom. Nem keseredtem el, amiért nem kerestek kiadók és még interjút sem készítettem. Nem a feliratkozóim száma éltetett, de örültem minden egyes személynek, aki úgy gondolta, érdemes engem követni. Egy év alatt 16-an lettünk, amitől én nagyon boldog vagyok! :) A legnagyobb örömöt pedig mindig az okozta, mikor valakit megfogott annyira a véleményem egy könyvről, hogy a kezébe vegye. Mindig is ez volt a célom, és ezután is ez lesz. :)

Na de nézzük is, mi történt eddig:

Eleinte még nem vettem túl komolyan, úgy voltam vele, hogy ha lesz miről írjak, írok majd.
(Egy kis plusz előzmény: kezdetben nem akartam egyáltalán blogot, de aztán megláttam párat ami nagyon megfogott, és hirtelen felindulásból létrehoztam az oldalt. Pár napig nem is törődtem vele, aztán végül rászántam magam és elkészült a bemutatkozásom, amit azóta már letöröltem és fentre raktam át a fejlécbe.)

Az első két bejegyzésem egy molyos kihívásról szólt, amit természetesen félbehagytam magamhoz híven. :D Az értékeléseket Jennifer L. Armentrout: Shadows (Luxen 0.5) c. könyvével kezdtem el. Ezután sorba minden olvasmányomról -ami nem megkezdett sorozatom volt- írtam. Igyekeztem hazai szerzőinket is figyelemben részesíteni, amit egyáltalán nem bántam meg. Azóta az olvasott könyveim fele (ha nem több) magyar író/írónő tollából származik. (Összesen 22)
Pár saját írást is beszúrtam néha, ha feladat volt vagy ihletem támadt. Két book-tag-et is megcsináltam, bár nem volt tervben, de nekem is megtetszett idő közben az ötlet.
Élményeim pedig két író-olvasó találkozóval Tomcsik Nóra írónővel, egy pesti Pepe Toth és egy Sarah Andersen dedikálással, valamint egy könyvfesztivállal bővültek.
A Klasszikusok c. rovatomat pár hete kezdetem, ahol a kötelező olvasmányaimat mutatom be és igyekszem a régi nagy kedvenceket a mai olvasókkal is megszerettetni.

Igyekeztem folyamatosan fejlődni és javulni. Ellamara az életemben is nagyon fontos szerepet játszik. Olyan mint egy kisállat. Néha csak nyűg de imádom és semmiért sem adnám. Nem voltam túl kitartó ember, általában félbe hagytam a dolgokat, de ez egy biztos pontot jelentett és a sorrendembe is bekerült. Minden vasárnap valami újat osztok meg veletek és mindig szakítok rá időt, hogy újabb és újabb bejegyzést írjak. Ha nem tehetem, mindig szomorúság tölt el és hiányérzetem támad.

Nyáron volt egy időszak amikor teljesen elhanyagoltam a munka miatt és ezt  mai napig bánom. Viszont azóta minden megteszek, hogy hasonló ne történhessen meg többé. A mostani időszakom is elég zavaros a tanulás és a jogosítvány megszerzése miatt szinte semmire nincs időm, három hete olvasom a Kincsemet és még csak az elején tartok. :( Viszont büszke vagyok magamra, amiért mindezek ellenére vasárnap szakítok időt az írásra és azt tudom mondani, hogy nekem ez is ugyan olyan fontos és hozzá tartozik a mindennapjaimhoz.

Nektek pedig nagyon szépen köszönöm, hogy velem vagytok már 365 napja!💜



Nyereményjáték


Őszintén szólva már nagyon vártam ezt a pillanatot! Még sosem volt nyereményjátékom és mióta kitaláltam, teljesen be vagyok zsongva. :) Sokat gondolkodtam, mi lehetne az ajándék, és arra jutottam, mivel Jennifer L. Armentrout: Shadows (Luxen 0.5) c. könyve volt az első történet melyről értékelést írtam, ez lesz az, melyből megnyerhettek egy példányt. :)
Elnézést, de technikai-a telefonom kamerája haldoklik-technikai okok miatt nem tudok saját képet ide rakni.

Mit kell tenned, hogy megnyerd?
  1. Nézz szét az oldalon, és szólj hozzá valamelyik bejegyzéshez. (nem muszáj ehhez is, elég csak egyhez) VAGY írd meg molyon üzenetben, ha nem tudsz hozzászólni (az ötletet és észrevételt köszönöm @Kicsi_Yeye molynak! )
  2. Írd le az észrevételed, véleményed, és hogy miért szeretnéd megnyerni a könyvet.
  3. Írd le az e-mail címedet is, hogy értesíteni tudjalak majd a játék végén.*
  4.  (NEM kötelező) ha tetszik a blogom, légy Te is rendszeres olvasóm. :)
A nyertest e-mailben értesítem és a blogon is közzé teszem egy bejegyzésben.
A játék december 3.-ig tart, aznap sorsolom ki és teszem közzé a nyertest is.

Sok sikert mindenkinek!



 *Természetesen nem áll szándékomban visszaélni vele, csupán kapcsolatfelvétel céljából van rá szükségem.

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    1.)Ransom Riggs:Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei 1 értékelésedhez írtam pár szót.
    2.)A nyereményként felajánlott könyvről,csak jókat olvastam,de sajnos mindig közbe jött másik könyv,hogy a sorozatot elolvassam,pedig a helyi könyvtárban megvan.ha lenne saját kötetem valószínűleg elolvasnám,imádom a hasonló könyveket.
    3.)katalin.szell@freemail.hu email címen tudsz értesíteni,ha nyerek.
    4.)Már korábban feliratkoztam a rendszeres olvasóid közé Katalin Sz néven.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Cally Taylor: A mennyország várhat című értékelésedhez írtam.
    Azért szeretném megnyerni a könyvet, mert már régóta szemezek a Luxen sorozattal, és ha megnyerném, akkor kénytelen lennék a tettek mezejére lépni, és beszerezni a többi részt is :D
    Az email címem v.orsi15{kukac}gmail.com
    A blogra pedig Vorsi15 néven iratkoztam fel.
    Boldog blogszülinapot (sokat még!) és köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    1) A Tündérmese Book taghez írtam! :)
    2) A nyereménykönyv igazábòl sosem izgatta a fantáziám...a mai napig. A játék miatt elolvastam a ròla szòlò bejegyzésed és nagyon tetszett. Ezáltal a könyv is kíváncsivá tett :)
    3) Az email címem: any8720@gmail.com
    4) Mindenképp feliratkozom! Tetszik a blogod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Felírtalak. :) Nagyon örülök, hogy tetszik! ^^

      Törlés
  4. Szia! A szilveszteri sajat írásodhoz szóltam hozzá. :)
    A könyvet azért szeretném megnyerni, mert lassan-lassan szeretném összegyűjteni a sorozat összes részét, hogy egymás után szépen elolvassam őket :)
    E-mail címem: dumitranjulia@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. 1. a tündérmese book taghez írtam
    2. mert imásom Bethet és Dawsont, szerintem nagyon aranyosak együtt de sajnos nincs meg nekem a könyv :(
    3. domjandominika@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    1.)Szaszkó Gabriella: Maradj velemhez írtam.
    2.)Sokan ajánlották már nekem, de megvenni még nem tudtam.
    3.)naomi.snake1@gmail.com
    4.)Orbán Lászlóné néven követlek

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...