2020. június 8., hétfő

2020. május ~ összefoglaló + a tavaszom számokban

Sziasztok! :)

Ma úgy döntöttem, hogy összekapom magam és ha már a könyveim is egy helyen vannak (többnyire), igazán itt van az ideje egy hónapösszegzésnek.

Ez sem volt már egy ideje, de most szeretném pótolni, mivel nagyon élvezem az elkészítésüket és ez nekem is segít kicsit a későbbiekben visszanézve emlékezni -mert hát nem a szupermemóriámról vagyok ismert. Az előző két hónap roppant termékeny volt, de a körülményekhez képest ez is egészen szép teljesítmény.
Viszont most kezdődik igazán a vizsgaidőszak, úgyhogy 2-3 könyv fog szerintem maximum beleférni, legalábbis ennyit mindenképp szeretnék. Book tag meg értékelés még fixen fog érkezni következő hónapban is, de nem biztos a heti egy.

Mivel már a tavaszt zárjuk, gondoltam összedobok ide egy kisebb összegzést:

Tavasszal elolvastam: 28 könyvet
  • március: 12 könyv
  • április: 10 könyv
  • május: 7 könyv
Tavasszal beszereztem: 26 könyvet
  • március: 9 könyv
  • április: 7 könyv
  • május: 10 könyv
A tavaszi kedvenc(ek)
  • Sarah J. Maas: A Court of Frost and Starlight - Fagy és csillagfény udvara
  • Neil Gaiman: Sosehol
  • K.A. Tucker: Ten Tiny Breaths - Tíz apró lélegzet
Legnagyobb csalódások:
  • molyra: 20  - 2 csak csillagos
  • a blogra: 6  -1 book tag

Hát, ez lett volna 2020 tavasza összegezve. Nyilván rengeteget dobott rajta a karantén, de remélem nyáron sem lesz kevesebb, mivel még így is van jelenleg 47 olvasatlan könyvem. Na de nézzük is a májust:

Őket olvastam májusban:

Mint azt már említettem, összesen 7 könyvet sikerült kivégeznem, ami bár nem volt sok, mint az elmúlt két hónapban, mégis szép teljesítménynek érzem.


  1. Rupi Kaur: Tej és méz : Már nagyon régóta kerülgettem, de most végre elolvastam és azt kell, hogy mondjam, eszméletlenül jó volt! *--* Elég megosztó, ezért tartottam tőle, de felesleges volt, mert teljesen azonosulni tudok Rupi Kaur stílusával. Még nem írtam róla, de szerintem újraolvasás lesz, mielőtt értelmesen ki tudom fejteni, mit gondolok róla.
  2. Szentesi Éva: Kardos Margit disszidál : Nem volt olyan jó, mint vártam, de tetszett. Remek stílusa van az írónőnek, valószínűleg ezért is éreztem ilyen közel magamhoz, meg hát ugye a helyszín miatt, hiszen kis hazánkban játszódik. Tetszett, hogy voltak amik mit ha összefüggtek volna vagy folytatták volna egymást, egészen különleges lett tőle az egész.
  3. K.A. Tucker: Ten Tiny Breaths - Tíz apró lélegzet : Kedvenc lett. Egyértelműen. Tipikusan első olvasásra szerelem. Nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog és megérint majd, hirtelen ötlettől vezérelve vettem meg ősszel és azóta csak halogattam, pedig nem kellett volna. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
  4. K.A.Tucker: One Tiny Lie - Egyetlen kis hazugság : Nem érte el az első rész szintjét, ettől függetlenül szintén 5 *-os olvasmány volt. 
  5. Elle Kennedy: The Chase - A hajsza : Ez volt a hónap legnagyobb csalódása, mint azt már fentebb is említettem. Nem volt annyira rossz, egy sima egyszerolvasós romantikus sztori volt nekem, pedig a The Deal után többet vártam volna. Molyon bővebben is írtam róla, amit ITT el is olvashattok, ha van kedvetek.
  6. Elliot Aronson: A társas lény : Egy beadandóhoz kellett kötelező irodalom és én ezt választottam. Nagyon tetszett a stílusa és számomra nagyon érdekes volt. Nem is értem, miért nem akartam soha pszichológiai témájú könyveket olvasni.
  7. Neil Gaiman: Amerikai istenek : Egyenlőre még folyamatban, lassan de biztosan haladok vele. (Eddig imádom, természetesen. ^^ )

Velük gazdagodtak a polcaim:

Összesen 10 új könyvem lett a hónapban, amiben volt csere, ajándék és akció is. Több, mint amennyit olvastam, de majd nyáron behozom -ha tudom.


  1. Kiera Kass: A szirén : Már a megjelenése óta be akartam szerezni, de sose jutottam el odáig. Viszont így megvan az írónő összes könyve végre és ezen kívül ugyebár mindet olvastam is. Kíváncsi vagyok, milyen lesz majd. 
  2. Christie Golden: Valerian és az ezer bolygó városa : A film az egyik kedvenc filmem, szóval egyértelmű volt, hogy el akarom olvasni. Sokszor jött már majdnem haza velem, de most tényleg meg is vettem és lassan el is olvasom, mert bár vizsgaidőszak van, nem bírok magammal. 
  3. Amy Harmon: Homokból és hamuból : Januárban jött velem szembe először és azóta minden alkalommal szembe jött velem a könyvesboltban és csal fájdította a szívem. De hála a Libri 1+1-es májusi akciójának, egy másik régóta vágyott könyvvel együtt megrendeltem.
  4. Szentesi Éva: Pedig olyan szépen éltek : Igen, ez itt az 1+1 másik fele. Annyit, de annyit hallottam már róla korábban. A cím és a borító nagyon piszkálta a fantáziámat és most végre az enyém. ^^
  5. Szentesi Éva: Kardos Margit disszidál : Az elsőző köteten felbuzdulva vettem meg, mert miért ne. A netes beleolvasót is elolvastam, pedig nem szokásom. Azt hiszem, az győzött meg igazán, hogy ez kell nekem. 
  6. Beth O'Leary: Az ágybérlő : Még a megjelenésekor kívánságlistára tettem, de azóta nem is igazán néztem felé. De most egy cserével végre ő is a polcomon csücsül és lassan neki is kezdek. 
  7. Rupi Kaur: Tej és méz : A kmk anyák napi akciójában rendeltem amivel még magamat is megleptem, hiszen majd egy éve csak kerülgettem és halogattam, mert nem voltam biztos benne, hogy kell ez nekem. De kell, mert eszméletlenül jó! *--*
  8. Neil Gaiman: A temető könyve : Szépen sorba szerzem be, olvasom el és imádom minden könyvét. :)
  9. Andy Weir: Artemis : Eddig nem csalódtam a Fumax SF Extra könyveiben -mindegyik kedvenc lett- és imádom a sci-fit, szóval miért is ne? 
  10. Liz Fremantle: Queen's Gambit - Vezércsel - VIII. Henrik. Kell ennél több? Imádok a kedvenc tudor uralkodómról hallani és itt az ideje elkezdeni olvasni is. 

Erről olvashattatok a blogon:

Nem volt valami sok, törekedtem a heti egyre, de nem igazán akart összejönni ez az utolsó hét.



És most jöjjön a hónap...



legjobb olvasmánya:

Ami nem más, mint K. A. Tucker: Ten Tiny Breaths - Tíz apró lélegzet című könyve. Már említettem hogy kedvenc lett és mindenki olvassa aki teheti mert egyszerűen fantasztikus! ^^


legrosszabb olvasmánya:

Ez sem volt olyan pocsék, szimplán csak többet vártam volna tőle. Már nincs is nálam, valahogy nem szívesen nézegettem a polcomon.


kedvenc filmje:

Nem néztem valami sokat, de ha választanom kell, egyértelműen a Valerian és az ezer bolygó városa volt.Bár újranézés, mégis ez volt a legjobb, amit májusban láttam. Imádom ezt a filmet! ^^


legtöbbet hallgatott zenéje:

Elég sokat hallgattam most is, mint mindig. Amit talán a legtöbbet, az James Blunt-tól a When I Find Love Again . Azt hiszem, szerelmes vagyok ebbe a dalba.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...