2019. január 2., szerda

2018. december ~ összefoglaló

Sziasztok! :)
Ugyan ez még a tavalyi évhez tartozik -hiszen a decembert foglalom össze- mégis úgy gondoltam, egy kicsit megújítom az összefoglalókat. Az eddigieket visszanézve kicsit igénytelennek tűnnek, bár természetesen azokkal is sokat foglalkoztam. Remélem ti is elégedettek lesztek majd vele. Fogadjátok sok szeretettel az idei év első bejegyzését! :)

Decemberi olvasmányaim:

Ebben a hónapban 8 könyvet olvastam el, ami szép teljesítmény ha azt vesszük, hogy augusztusban olvastam el a legtöbbet, ami 9 volt. 
  1. Kami Garcia-Margaret Stohl: Beautiful Chaos - Lenyűgöző káosz : A sorozat negyedik részét mégsem olvastam el, bár eredetileg az volt a terv. Elég mozgalmas volt ez a kötet, remélem az utolsó is hasonlóan jó lesz.
  2. Jay Asher: What Light - Micsoda fény! : Erről már olvashattátok a véleményemet korábban, szuper karácsonyi olvasmány volt. Igazán hangulatos, bár nem hiszem, hogy még egyszer elolvasom.
  3. Colleen Hoover: Too Late - Túl késő : Érdekes volt, az biztos. Ez volt a második CoHo könyvem és biztosan nem az utolsó. Komoly hangvételű, de olvastatja magát.
  4. Ruby Saw: Az igazi : Nagyon szerettem, sokkal jobb volt, mint az első rész. Azt sajnáltam, hogy ilyen hamar véget ért, mert nagyon szívesen olvastam volna még tovább.
  5. Neil Gaiman: Északi mitológia : Már nagyon vártam, hogy olvassam és szerencsére nem okozott csalódást. Sokat nevettem rajta és új dolgokat is megtanultam, egyúttal még jobban beleszerettem a skandináv mitológiába.
  6. Erin Watt: Cifra palota : Egy este alatt kiolvastam. Kétszer álltam meg pár perce, mikor még mindig nem derült ki mi történt és annyira izgultam, hogy nem bírtam tovább.
  7. Jennifer L. Armentrout: Stone Cold Touch - Dermesztő érintés : A hónap legjobb könyv volt, az biztos. Nemcsak hozta az első rész szintjét, hanem még többet is adott. 
  8. Mia Sheridan: Leo : Jó kis kellemes könyv volt, bár többet vártam tőle. Jobban is ki lehetett volna fejteni, nekem túl gyorsan történt minden. 

Velük gazdagodtam a hónapban:

Általában nem bővül a polcom ennyi könyvvel egy hónapban, főleg a karácsony miatt lett ennyi.

  1. Martin Kay: Eastern : Ajándék volt, már nagyon várom, hogy neki kezdjek. 
  2. Jennifer L. Armentrout: Stone Cold Touch - Dermesztő érintés : Már ki is olvastam és imádtam!
  3. Christelle Dabos: A tél jegyesei : Szintén ajándék volt, már nagyon sok jót hallottam, a harmadik része elméletileg idén megjelenik, azt valószínűleg még megvárom, és csak utána kezdem el olvasni. 
  4. Rick Riordan: Az Olimposz vére : Azt hiszem, ehhez nincs mit hozzáfűzni. Majdnem három évet vártam rá, de még nem állok készen elengedni Percyéket.
  5. Debra Driza: Mila 2.0 : Szeretetcsomagos könyv volt, majd ha a másik két részét is beszereztem, mindenképp elolvasom mert érdekesnek tűnik.
  6. Cassandra Clare: Bukott angyalok városa : Már csak az utolsó részt kell megszereznem, hogy elkezdjem a sorozatot.
  7. Elizabeth Wein: Fedőneve Verity :Szintén szeretetcsomagos, de már régóta kívánságlistás volt.
  8. Rob Renzetti-Alex Hirsch: Gravity Falls - Journal 3 : Az egyik barátnőmtől kaptam és azt kell hogy mondjam, ez volt az egyik kedvenc karácsonyi ajándékom, ráadásul meglepi volt.
  9. Colleen Hoover: Too Late - Túl késő : Ez tőlem nekem aji volt még a hónap elején és már ki is olvastam. 
  10. Penelope Ward: Neighbor Dearest - A legkedvesebb szomszéd : Remélem lesz olyan jó, mint a Legdrágább mostohabátyám.
  11. Jay Asher: What Light -Micsoda fény! : A BubbeBook decemberi light dobozának könyve volt, amikor kibontottam a csomagot, azonnal el is olvastam.
  12. Rácz-Stefán Tibor: Kapcsolatpróba :Az első rész vége után már nagyon kíváncsi vagyok, hogy folytatódik a történet.
  13. Margaret Atwood: A szolgálólány meséje : Szintén tőlem nekem, bár már fél éve nagyon szerettem volna beszerezni, csak most jutottam el addig, hogy megvegyem.
  14. Mia Sheridan: Leo's Chance - Leo esélye : Épp most olvasom. :)

Decemberi bejegyzéseim:

Várható posztok ebben a hónapban:

Colleen Hoover: Ugly Love - Csúf szerelem
Ruby Saw: Csak két lépés Észak
Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Playbook - A csábítás szabályai
Kody Keplinger: The DUFF - A pótkerék


És most a hónap...

legjobb olvasmánya:

Nem szeretném most részletezni, nemsokára úgyis láthatjátok majd róla az értékelést. Aki olvasta már annak hogy tetszett? Ti mit gondoltok a végéről? Engem lesokkolt.

kedvenc képe:

Ez az édes Kicsi Groot figura is a BubbleBook csomagban volt. Nem bírtam ki, muszáj volt lefényképeznem a hóban.
kedvenc filmje:

Nem igazán néztem túl sok filmet  időhiány miatt, de amiket láttam azok közül ez volt s kedvencem. A Marvel filmek közül már csak a Hangya és a darázst kell megnéznem, hogy teljes legyen az univerzum. Thornak a rövid haj is ugyan olyan jól áll. :3

legtöbbet hallgatott zenéje:

Nem tudom, miért kattantam rá ennyire, de rengetegszer meghallgattam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...