2019. július 1., hétfő

2019. június ~ összefoglaló

Sziasztok! :)

Hihetetlen, de már július van! Eljött az év közepe és rengeteg minden történt eddig, főleg az előző hónapban.Gyorsan ledarálom nagy vonalakban: tanultam, szóbeliztem, sikeresen leérettségizem, pár napot pihentem, majd elkezdtem a nyári munkát és most ezt a bejegyzést írom. Már nagyon nagyon várom az eredményt, de még egy hónap míg kiderül, hova vettek fel. :/ 

Egyébként a könyves dolgok terén is zajlottak az események rendesen. Sok régóta vágyott könyvet sikerült beszereznem, valamint 2 (!) hazai szerző is megkeresett és felkért a könyvei elolvasására! *-* Nem dicsekvésnek szánom, de mindenképp megszerettem volna osztani veletek, mert szerintem ez hatalmas dolog. Legalábbis én annak érzem, hiszen mégsem mindennapi esemény a blog életében. Az egyikük Rácz-Stefán Tibor, akinek a könyvei már meg is érkeztek, nemsokára láthatjátok őket. A másik író pedig Baranyai Csaba, akinek a könyvével olyan témába merülök bele, amilyenhez még nem volt dolgom korábban. 
Na de térjünk is vissza a júniushoz, és lássuk a könyveket. :)
Őket olvastam júniusban:

Ez a hónap egész átlagosnak mondható, hiszen sikerült 4 könyvet elolvasni, amit egy hónapban minimum elvárok magamtól. Azt viszont hozzá kell tenni, hogy május 20.-án álltam neki az első könyvnek a hónapban, mivel előtte csak a szóbelikre akartam koncentrálni. Tehát ha úgy vesszük, ez egy meglepően jó hónap volt. :)
  1. Kelly Oram: Sz mint szűz : Ő volt az első a hónapban, bár csak a véletlennek köszönhetően. Már nagyon szerettem volna valamit olvasni és egy könnyed sztorira vágytam. Épp az instát lapozgattam, mikor megláttam, hogy valaki épp most olvasta ki, ezt pedig égi jelnek véve én is belekezdtem és még aznap éjjel kiolvastam.
  2. Wylie Overstreet: Világtörténelem facebook-ra hangolva : Ennek a könyvnek vicces története van nem csak a története, hanem a megszerzése szempontjából is. Igazából ez egy könyv telis-tele történelmi mémekkel.
  3. Ker Dukey - K. Webster: Ellopott babácskák : Ő is egy régóta vágyott könyv volt, szóval nem is volt kérdéses, hogy amint beszerzem, el is olvasom. Egyáltalán nem bántam meg, hiszen egy újabb lakója lett a "kedvenc könyveim polcnak".
  4. Vi Keeland - Penelope Ward: Szívtipró pilóta : Tökéletes nyári olvasmány. Nem gondoltam, hogy ennyire betalál majd, de Carter tényleg bárkit képes azonnal levenni a lábáról.

Velük gazdagodtak a polcaim: 

A hónapban összesen 9 könyv került a birtokomba. Most, hogy jobban belegondolok, talán jobb lett volna, ha 9-et sikerül elolvasnom, és csak 4-es szerzek be. :D De hát ilyen egy könyvmoly élete.
  1. J. L. Armentrout: Be with me - Légy mellettem : A hónap elején volt párom húgának  a szülinapja, és neki egy könyvet rendeltünk ajándékba, mellé pedig valahogy bekerült a kosárba nekem is egy regény. :D
  2. Rácz-Stefán Tibor: Fogadj el! : Ezt a könyvet mint ahogy fent is említettem, az írója, Rácz-Stefán Tibor küldte el nekem, mait mégy egyszer nagyon szépen köszönök! ^^ Egyébként egy ideje már szemeztem vele, hiszen a Mikrofonpróbában sokszor visszautalnak rá és egy idő után már nagyon kíváncsi lettem, mi is történt pontosan.
  3. Rácz-Stefán Tibor: Túl szép : Ő is a Fogadj el!-el együtt érkezett. :) Még nem igazán olvastam LMBTQ regényeket, de valahol mindent el kell kezdeni. Nem lehet elzárkózni a dolgoktól csak azért, mert még nem ismerjük őket.
  4. J.L. Armentrout: Stay With Me - Maradj velem : Őt a szüleimtől kaptam az értettségi bizonyítványomért. ^^ Ezzel a kötettel pedig teljes lett végre e J. Lynn gyűjteményem. *-*
  5. Ker Dukey - K. Webster: Ellopott babácskák : Nagyon nagyon nagyon imádom! <3 Azt hiszem, nem írom le újra, hiszen már megtettem ebben a posztban és egy külön bejegyzésben is. :D
  6. Wylie Overstreet: Világtörténelem facebook-ra hangolva : Az ő történetét is ismerhetitek már, de nagy vonalakban annyi, hogy Siófokon voltunk, bementünk a plázába én pedig "véletlen" betévedtem a könyvesboltba. Ő kiszúrta a polcon, majd egyből beleszerettünk és hazajött velünk.
  7. C.J. Roberts: Epilogue - Epilógus : Ő csere útján került hozzám a trilógia utolsó hiányzó része ként. Most már bármikor nyugodtan nekiállhatok olvasni. :D
  8. Király Márk: Útmutató a rövid és boldog élethez : Épp Győrben voltunk mozizni, de a film előtt még volt egy csomó idő. Szóval -nem meglepő módon- a könyvesboltban kötöttem ki, ahol megláttam őt. Nem is tudtam, hogy jelent meg könyve a Harminc nappal a világ vége előtt-ön kívül. Szóval mivel 60% kedvezmény volt rá, egyszerűen nem tudtam otthagyni.
  9. Krúdy Gyula: Ady Endre éjszakái : Ennek e könyvnek különleges története van, mivel egy olyan lánytól kaptam, akit a blogomnak köszönhetően ismertem meg. Már egy jó ideje beszélgettünk és úgy volt, hogy talán mindketten ki tudunk menni a könyvhétre és akkor végre találkozhatunk. De az érettségi mindkettőnknek közbeszólt, így ez elmaradt sajnos. :( Korábban beszéltünk a Poket könyvekről és említette, hogy neki kettő van az egyikből. Ezt pedig elküldte nekem a múlt héten, ezzel bearanyozva az egész hetemet. Tényleg nagyon hálás vagyok érte, de leginkább azért, hogy így egymásra találunk. Szóval mindent nagyon köszönök Bernadett! 😊💙
Erről olvashattatok a blogon:

Igen, a bejegyzéseknek is későn álltam neki, igazából másfél héttel a hónap vége előtt. Ezalatt pedig sikerült 3 értékelést írnom és 3-at félkészre megcsinálni. Szóval azt kell mondjam, büszke vagyok magamra. ^^ Mostantól azonnal megírom az értékelést, ahogy elolvastam a könyvet, valamint visszamenőleg is írom őket, amikkel el vagyok maradva. Szóval visszatértem és gőzerővel hozom nektek az ajánlókat! ;)
Júliusi tervek:

Ezekre a bejegyzésekre mindenképp számíthattok, plusz lesz még egy pár, amit én se tudok előre. Ami még nem biztos, de előfordulhat, hogy egy kicsit megreformálom a blog külsejét. Nem kell nagy dolgokra gonsolni, de van amin szeretnék javítani.

  • Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám (Pennington -testvérek 2.)
  • Benyák Zoltán: Az utolsó emberig
  • Vi Keeland - Penelope Ward: Szívtipró ​pilóta
  • Tara Sivec: Csábítások és csemegék (Csokoládéimádók 1.)
  • Tara Sivec: Ételek és édességek (Csokoládéimádók 2.)




És most jöjjön a hónap...




legjobb olvasmánya:

Egyértelműen az Ellopott babácskák, hiszen kedvencé is avattam azonnal. 


kedvenc filmje:

Őt néztem moziban, viszont ezen kívül szerintem nem is láttam filmet a hónapban, szóval kizárásos alapon a Rocketman a hónap legjobbja. :D Egyébként nekem tényleg nagyon tetszett, remálem más legendákról is készül majd film.


nézett sorozata:

Elkezdtem nézni a barátnőmmel és nagyon megtetszett, de nem tudom, mikor lesz rá időm. Ahogy a Trónok harcát se néztem egy hónapja, mert tudom, hogy ha belekezdek nincs megállás. Most pedig a könyvek és a blog vannak az első helyen, szóval a sorozatok még várhatnak.


kedvenc képe:

Ez a kép az emelt töri szóbelim után készült, szóval elég szép emlékek fűződnek hozzá, mivel az egy nagyon jó nap volt. :)


legtöbbet hallgatott zenéje:

Véletlen kattintottam rá, mert egy ideje mindig felugrált és nagyon megtetszett az indexképe. Majd meghallgattam még egyszer. És még egyszer. És újra és újra. Egyébként a srác zseniális, hallgassátok a számait! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...